Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری بابیان اینکه مسابقات مدهامتان مرجع معرفی استعدادها و نخبگان قرآنی است گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری باید از همه ظرفیت های مساجد با محوریت قرآن استفاده کنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات قرآنی مدهامتان باعث شده است تا استعدادها و نخبگان زیادی به جامعه معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مسابقات مدهامتان مرجع معرفی استعدادها و نخبگان قرآنی است افزود: فعالان کانون های مساجد استان چهارمحال و بختیاری باید از همه ظرفیت های مساجد با محوریت قرآن استفاده کنند.

 

وی ابراز کرد: شناسایی و ارتقاء عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان در حوزه قرآن و اسلام، حضور پرشور و پر نشاط اعضا کانون های مساجد، نهادینه شدن فعالیت های قرآنی، کشف و شناسایی استعدادهای قرانی در حوزه محلی و منطقه ای و آشنایی مردم و مسئولین با ظرفیت های ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از جمله اهداف این جشنواره قرآنی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در ۲ مرحله استانی و کشوری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

مظاهری افزود: این مسابقات امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا غیرحضوری بوده و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری مسابقات در رشته های تلاوت نور (ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه) ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته مکبری ویژه برادران و در مقطع سنی ۹ و زیر ۱۴ سال و در رشته اذان ویژه برادران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اجرای تقلیدی از الگوهای بارگذاری شده رشته های تلاوت نور (ترتیل)، اذان و مکبری در سامانه دارای امتیاز ویژه است.

 

وی اضافه کرد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و غیره در سال های ۹۶ تا ۹۸ رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند و همچنین افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول را کسب کرده باشند، نمی توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: تمامی فایل های ارسالی در تمامی رشته ها باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد به صورت کامل مشخص باشد، ضبط فیلم به صورت افقی، بی حرکت و بدون تدوین باشد و حداکثر زمان اثر سه دقیقه و حجم اثر هم باید حداکثر ۳۰ مگابایت باشد.

 

مظاهری با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان تأکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در کنار ترویج انس با این کتاب آسمانی موجب شده تا استعدادهای قرانی هم شناسایی شوند و مسابقات قرآنی مدهامتان هم فرصتی است تا علاقمندان به فعالیت های قرآنی از آن استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را تا ۳۰ آذر عنوان کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان مسابقات مدهامتان استعدادهای قرآنی مسابقات قرآنی مدهامتان مسابقات مدهامتان ویژه برادران ۱۴ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول

‎به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری محفل شعر گویشی با حضور شاعران بختیاری، عربی و دزفولی در آستانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی افزود: «این محفل شعر، فرصتی برای نمایش غنای فرهنگی و هنری دزفول و تجلیل از مقام شامخ امام رضا (ع) خواهد بود. شاعرانی از گویش‌های مختلف، اشعار خود را تقدیم حضرت می‌کنند و این، نمادی از وحدت و همدلی در پرتو محبت اهل بیت (ع) است.

جولا گفت: برنامه‌های چاووشی‌خوانی و آیین پا منبری، که از سنت‌های دیرینه دزفول است هم در این مراسم اجرا خواهد شد. حضور مدیرکل ارشاد خوزستان، رییس حوزه هنری استان و فرماندار دزفول، نشان از اهمیت این رویداد دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: شهر دزفول قدمگاه حضرت رضا (ع) محسوب می‌شود و همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی بوده که فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و تقویت پیوندهای معنوی جامعه است. از هنرمندان و شاعران شهرستان دعوت شده تا با حضور خود، به این مراسم غنا بخشند. همچنین، خدام آستان حضرت محمد بن موسی کاظم معروف به حضرت سبزه قبا (ع) با لباس‌های سنتی، در این مراسم حضور داشته و به اجرای مراسم در قدمگاه ایشان می پردازند.

کد خبر 6094918 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول