Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بیانیه آیت الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و آیات محمود محمدی‌عراقی و امان نریمانی نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: «جای بسی تاسف است که هر از گاهی افرادی ساده لوح، که در بی بصیرتی و ناآگاهی غوطه ورند، با بنگاه های دروغ پراکنی و رسانه‌ای استکباری و صهیونیستی هم صدا شده و دقیقا همان سخنان دشمنان قسم خورده این ملت را تکرار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آنان افزوده اند: «این افراد معلوم الحال گاه متاسفانه در لباس مقدس روحانیت و گاه در کسوت یک فرد دانشگاهی و یا در کسوتی دیگر هم سو با دشمنان انقلاب اسلامی، سخنانی مطرح می کنند که دقیقا خواسته مزدوران وطن فروش و اربابان استکباری آن ها می باشد.»

آنان دلیل انتشار این بیانیه را اینگونه بیان کرده اند: «البته مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی و بالطبع هم استانی های ولایی و شهید پرورکرمانشاه به خوبی واقف و آگاهند، به دلیل بی مقداری این سخنان و بی ارزشی جنس این موهومات، حتی ارزش پاسخگویی ندارد لیکن از این منظر که متاسفانه این فرد بی بصیرت اهل همین استان ولایت مدار می باشد، لذا ضرورت دارد برای دفاع از آرمان مردمی که همه چیز خود را برای تثبیت ارزش های ناب و اصیل الهی  تقدیم کرده‌اند، با پوزش از هزاران شهید گلگون کفن استان این بیانیه را صادر نمودیم تا ‌در اختیار عموم مردم شهید پرور و انقلابی قرار گیرد.»

به نوشته آیت الله مصطفی علما و آیات محمود محمدی ‌عراقی و امان نریمانی «امروز دوست و دشمن اذعان دارند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از حیث راهبری جامعه، رهبری بی نظیر بوده و بارها سران و رهبران بزرگ دنیا به این امر اعتراف کرده اند و این به واسطه تهذیب نفس، اخلاق اسلامی، تقوای درونی و پاکی و سلامت در زندگی شخصی معظم له می باشد که از ایشان بنده ای مطیع در برابر اوامر الهی و بنیان مرصوصی در مقابل دشمنان قسم خورده این آب و خاک ساخته است. بی شک همگان اذعان دارند که تبعیت از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی، نتیجه ای همراه عاقبت بخیری خواهد داشت، درست همانگونه که سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به این موهبت الهی دست یافت.»

این علمای کرمانشاهی عنوان کرده اند: «به فضل الهی انقلاب اسلامی ایران بالنده ترین دوران اقتدار و قدرت خود را در راستای پیاده کردن اهداف متعالی اسلام و قرآن می گذراند و مردم بصیر و هوشیار با رهبری داهیانه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) یکی از شکوهمند ترین دوران طلایی را به رخ جهانیان می کشد که جای بسی شکر و سپاس به درگاه خداوند متعال دارد، چه این که امروز به مدد همین صبر انقلابی و بصیرت افزایی است که دشمنان جرات ضربه زدن به آرمان های بلند آن را ندارند.»

در پایان بیانیه با اعلام تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر انقلاب، «یاوه گویی برخی افراد بی بصیرت و معلوم الحال در هر لباس یا جایگاهی که بلندگوی سخنان کینه توزانه دشمنان و خائنان این مرز و بوم شده اند»، محکوم شده است.

اشاره نخست این بیانیه به مواضع توهین آمیز یک استاد دانشگاه رازی در هفته گذشته است که پس از آن، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور بازداشت این «فرد هتاک به ساحت مقام شامخ شهید مقاومت سردار سلیمانی» خبر داد.

همچنین به نظر می رسد، اشاره دیگر بیانیه به اظهارات ساختارشکنانه یکی از روحانیون حاشیه ساز است که به تازگی مواضع رسانه های بیگانه را علیه ارکان جمهوری اسلامی تکرار کرده است.

برچسب‌ها رسانه های فارسی زبان کرمانشاه قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه های فارسی زبان کرمانشاه قاسم سلیمانی رسانه های فارسی زبان کرمانشاه قاسم سلیمانی اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری

به گزارش خبرنگار مهر؛ ویژه برنامه چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری با نام «آگاه زمان» روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور خانواده شهید مطهری، جمعی از چهره‌های علمی، دینی و همچنین دوستداران و اندیشمندان حوزه فرهنگ و هنر در خانه موزه شهید مطهری برگزار می‌شود.

شهید مرتضی مطهری متولد ۱۳ بهمن ۱۲۹۸ هجری شمسی در فریمان، استاد فلسفه و کلام اسلامی و تفسیر قرآن، عضو هیئت موتلفه اسلامی و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی ایران بود، وی قبل از انقلاب اسلامی استاد دانشگاه تهران بود و بعد از انقلاب به ریاست شورای انقلاب منصوب شد.

مهمترین خدمات مطهری در طول حیاتشان ارایه ایدیولوژی اصیل اسلامی از طریق درس و سخنرانی و تألیف کتاب است. این امر به خصوص در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ به خاطر افزایش تبلیغات گروه‌های چپ و پدید آمدن گروه‌های مسلمان چپ زده و ظهور پدیده التقاط به اوج خود می‌رسد، در این سال‌ها استاد شهید با همکاری تنی چند از شخصیت‌های روحانی، «جامعه روحانیت مبارز تهران» را بنیان می‌گذارد.

شهید مطهری به یک نهضت اسلامی معتقد بود و برای اسلامی کردن محتوای نهضت تلاش‌های ایدئولوژیک بسیاری کرد. از جمله مهمترین این اقدامات می‌توان به کمک به تأسیس حسینیه ارشاد در سال ۱۳۴۶ اشاره کرد.

مطهری ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ پس از بازگشت از یکی از جلسات فکری سیاسی توسط یکی از اعضای گروه فرقان ترور شد و به شهادت رسید.

امام خمینی (ره) در پیام تسلیت خویش به مناسبت شهادت استاد فرمودند: «مطهری شخصیتی بود که عمر شریف و ارزنده خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی‌ها و انحرافات مبارزه سرسختانه کرد.»

زمان برگزاری این مراسم سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴:۳۰ در خانه موزه شهید مطهری واقع در خیابان دولت، نبش بن بست صدرا است.

کد خبر 6089537 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری