Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:54:45 GMT

رحمان رضایی؛ می جنگد و می ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۶۵۲۴

رحمان رضایی؛ می جنگد و می ماند

رحمان رضایی در اولین فصل مربیگری خود روزهای سختی را در ذوب آهن سپری می کند؛ تیم او در هفته های ابتدایی امتیازات حساسی را از دست داد. هر چند کرونا و اشتباهات داوری هم علیه او و تیمش بودند. 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در بازی با استقلال نشان داد با استفاده از روحیه جنگندگی و هم چنین دوندگی بی امان می توان تیم های مدعی و پر مهره را متوقف کند و حتی صاحب موقعیت هم برای گلزنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موقعیت در بازی دیروز برای ذوب آهن به دست آمد که یک بار تیر دروازه مانع از گلزنی شاگردان رحمان رضایی شد و در صحنه های دیگر هم رشید مظاهری درون دروازه آبی ها موفق نشان داد. 

 

رحمان رضایی می ماند و می جنگد. امتیازات از دست رفته موجب شد تا خیلی ها تصور کنند عمر حضور او در ذوب آهن کوتاه است اما رحمان همان طور که در دوران بازیگری روحیه مبارزی داشت نشان داد در مربیگری هم این چنین است و نمی خواهد کم بیاورد. او در کنار خط ایستاد و مبارزه کرد و تیمش هم دست پر بازی با استقلال را ترک کرد. حالا با این اتفاق ذوب آهن می تواند نگاه امیدوارانه ای به آینده داشته باشد. تیمی که استقلال مدعی قهرمانی را متوقف می  کند بدون شک می تواند با پیروزی در دیگر بازی ها جایگاه خوبی را در جدول رده بندی از آن خود کند. ذوب آهن برای کسب امتیازات بعدی باید همانند مربی اش در کنار خط در زمین زحمت بکشد و نسبت به اتفاقاتی که در زمین رخ می دهد بی تفاوت نباشد. احساس مسئولیت ذوب آهن را به جاهای بهتری خواهد رساند.

رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «صابر سبحانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر اظهار کرد: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت ساعت ۹و نیم صبح در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

کد خبر 6094668

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا