Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل گفت: با اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم. - اخبار استانها -

سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در گفت ‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی و رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی ‌فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کرده و به شرایط و روال قبلی برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طرح شهید سلیمانی که به نام یکی از قهرمانان ملی مزین شده بسیجیان و مردم استان اردبیل با جان و دل همکاری کرده و این طرح را اجرایی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: قابلیت طرح شهید سلیمانی همکاری و کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری از ویروس کرونا و ارج نهادن به سلامت مردم است و همانطور که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس  از مرزوبوم و کشورمان دفاع کردند امروز بنا به نیاز در حوزه سلامت مردم وارد صحنه شدند و به کمک کادر پزشکی و مدافعان سلامت شتافتند.

سرتیپ دوم بابازاده بیان کرد: خوشبختانه با مدیریت استاندار اردبیل و اهتمام دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران و همکاری بسیج و سپاه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان موفق بوده  و اقدامات شایسته انجام شده است.

وی گفت: از 13 آذر تا 26 آذر 265هزار 228خانوار استان با جمعیت 970هزار و 618 نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند که حدود 77 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود که در این زمینه 6 هزار 694 نفر مشکوک یا ابتلا شناسایی شده و تحت خدمات‌دهی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان افزود: 848 پایگاه بسیج و مراکز با 6 هزار و 562 نیروی عملیاتی در طرح حضور دارند و همکاری مردم در طرح شهید سلیمانی قابل قدردانی است.

سرتیپ دوم پاسدار بابازاده گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند اولویت است و در این زمینه به همت  خیرین و مردم و مراکز و بسیج و سپاه 5هزار و653 بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شده و 156 هزار و464 بسته بهداشتی نیز توزیع شده است و از اول شیوع کرونا در استان 205هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

78 هزار نفر در طرح "شهید سلیمانی" در لاهیجان غربالگری شدندطرح شهید سلیمانی در استان‌ها| 1500 پایگاه بسیج استان مازندران در این طرح مشارکت دارندبیش از 1500 تیم در طرح " شهید سلیمانی" استان کردستان مشارکت دارند

وی ضمن قدردانی از همکار مردم استان اردبیل تصریح کرد: از مردم به عنوان یک سرباز تقاضا دارم  در شب یلدا از دورهمی خودداری کنند تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود چرا که شب‌ یلدا تکرار شدنی بوده و سال آینده هم است ولی سلامت مردم تکرار نشدنی است و به خاطر یک شب زحمات و تلاش‌های کادر درمانی و پرستاران و مجموعه‌های مختلف را به هدر ندهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: با همکاری مردم و اهتمام به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دوری از دورهمی‌ها می.توان به شرایط و روال قبلی بازگشت.

گفت‌وگوازاکبررزمی

انتهای‌پیام/141/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت عباس طرح شهید سلیمانی استان اردبیل ویروس کرونا سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است