Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب در ۱۰ مرداد ۹۹ فرمودند: «به موازات تحریم، یک جریان تحریف هم است؛ تحریف حقایق. هدف تحریف دو چیز است. یکی ضربه زدن به روحیه مردم است. یکی آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم است.»

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- محمد­حسین طارمی؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام، با بیان این واقعیت که «رفع تحریم به دست دشمن است اما خنثی‌سازی آن به دست خودمان است»، گفتند: بنابراین باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر خنثی کردن آن تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد.

(خط تحریف در روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران)!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به مسئولان گفتند: اگر بتوان با روش درست، عاقلانه، ایرانی- اسلامی و عزتمندانه تحریم‌ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد اما تمرکز عمده باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد که ابتکار آن به دست شما است.

‏کارشناسان معتقدند راهبرد اصولی همین است و باید روی آن چیزی که تحت اراده خودمان هست، برنامه ریزی و تمرکز کنیم. بخش زیادی از تحریم‌ها را می‌شود خنثی و بی اثر کرد و راه کارهای کارشناسی وجود دارد و مذاکره برای رفع تحریم، راهبردی شکست خورده و تجربه شده است.

تیتر درشت تحریف از زبان اصلاحات

در روز پنجشنبه روزنامه­‌های اعتماد، آرمان، تعادل، شهروند، مردم­سالاری، سازندگی، ایران و ... فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب را به صورت ناقص و با اغراض جناحی خود که بوی مذاکره از آن می­آمد با تیتر درشت کار کردند.

 

 

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در جمله­ای انتقادی به بی­نتیجه بودن مذاکرات با دشمن اشاره کردند و با صراحت فرمودند: « اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد.»

کج فهمی رجال کار بلدان سیاست

رئیس ‌جمهور حسن روحانی رئیس جمهور روز «پنجشنبه» در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد بی اثر کردن تحریم‌ها خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری دیروز فرمودند، یک ساعت نباید به تاخیر بیفتد و دولت باید همه توان خود را به کار بگیرد تا تحریم شکسته شود و تاخیر یک ساعت هم برای دولت مجاز نیست و این رهنمود بسیار مهمی بود که دیروز مقام معظم رهبری تاکید کردند.

کارشناسان معتقدند این سخنان آقای روحانی همچنان رنگ و بوی اقدامات هفت سال گذشته خود را دارد. متاسفانه دولت تمام تمرکز خود را بر روی سیاست خارجی گذاشته و در سیاست خارجی نیز تمام تمرکزش متوجه برجام است.

تحریم و تحریف در موازات یکدیگر

رهبر معظم انقلاب در ۱۰ مرداد ۹۹ فرمودند: «به موازات تحریم، یک جریان تحریف هم است؛ تحریف حقایق. هدف تحریف دو چیز است. یکی ضربه زدن به روحیه مردم است. یکی آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم است.»

ایشان در ادامه تاکید کردند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم قطعاً شکست خواهد خورد؛ چراکه عرصه جنگ اراده‌هاست.»

علیرغم اینکه رجال دولتی به صراحت اذعان می­کنند که در پسابرجام تحریم­ها نه تنها کاهش پیدا نکرده است بلکه افزایش یافته و علی­رغم آنکه در پسابرجام قیمت دلار تا حدود ۱۰ برابر و قیمت مسکن تا حدود ۶ برابر افزایش یافته و قیمت سکه و خودرو و مرغ و تخم مرغ سر به فلک کشیده، اما رسانه­های اصلاح طلب هم­چنان اصرار دارند که مدل خسارت بار برجام ادامه یابد.

کار جریان تحریف

در پی اقدامی یکپارچه که جریان اصلاحات بیانات اخیر رهبر انقلاب در روز چهارشنبه 26 آذر 99 را که در آن خنثی‌سازی تحریم بر رفع تحریم مقدم دانسته شده بود، هم به‌صورت ناقص و تحریف شده بازتاب دادند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR لوح «کار جریان تحریف» را در روز جمعه منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر انقلاب تحریف خطر تحریف اصلاح طلبان رهبر معظم انقلاب جریان تحریف رفع تحریم تحریم ها یک ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان