Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ امروز دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا را مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌کند. سرخپوشان پایتخت که در هجدهمین دوره این رقابت‌ها قصد دارند تبدیل به نخستین تیم ایرانی فاتح جام شوند در چند ساعت مانده به شروع این بازی، انگیزه و آرامش خاصی در هتل محل اقامت خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

التماس دعا از یحیی برای هر تماس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز گذشته کمترین فرصت را برای پاسخ به تماس‌های تلفنی خود داشته است. یحیی گل محمدی طی هفته گذشته بیش از ۴۰ ساعت جلسه آنالیز با دستیاران خود برگزار کرده است و بقیه زمان را نیز به گفتگو با بازیکنان و تمرینات این تیم اختصاص داده بو. با این حال یحیی که با تماس‌های بسیار زیادی از ایران روبرو بود پاسخ تعدادی از آنها را داد.

سرمربی سرخپوشان از تک تک اعضایی که با او تماس می‌گرفتند التماس دعا داشت. یحیی که از شرایط روحی بازیکنان خود راضی است وعده‌هایی را از برخی مدیران بابت پرداخت پاداش ویژه قهرمانی به آنها دریافت کرده اما از آنها خواست فعلاً برای موفقیت تیم دعا کنند.

راز و نیاز برای سلامتی و قهرمانی

بازیکنان پرسپولیس به دلیل حفظ پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توانند در طول روز ساعاتی را به اتاق‌های همدیگر بروند تا همکلام و همنشین هم شوند. از این رو اردونشینان پرسپولیس در اتاق‌های دو نفره خود وقت گذرانی می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس ساعاتی از اوقات حضورشان در اتاق‌های خود را به راز و نیاز می‌پردازند تا با آرامش بیشتری راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

موسیقی انفرادی فینال بازها

بازیکنان فوتبال معمولاً در ساعات مانده تا شروع بازی‌ها برای آرامش و بالا رفتن انگیزه‌های خود موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را گوش می‌دهند. اتفاقی که در ازدوی پرسپولیس نیز می‌افتد. شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله چند ساعت مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا هندزفری های خود را استفاده می‌کنند تا هر کدام با شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه خود به تمرکز لازم و آرامش روحی برای بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی برسند.

مکث با عکس برای بازی!

کادر فنی پرسپولیس برای گل نخوردن این تیم مقابل مهاجمان سرعتی اولسان هیوندای آنالیز نفر به نفر انجام داده است. همچنین داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز برای حفظ کلین شیت های حامد لک ضربات پنالتی بازیکنان این تیم را برایش بررسی کرده است. آنالیزهایی که در چند عکس به آنها داده شده تا لک و مدافعان پرسپولیس آنها را در چند ساعت مانده به بازی بررسی کنند.

اردوی پرسپولیس در شرایط ایده آلی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در جریان است و آنها با یک هدف مهم برای تاریخ فوتبال باشگاهی کشور وارد ورزشگاه الجنوب دوحه قطر خواهند شد تا با پیروزی بزرگ مقابل اولسان هیوندای جام را بالای سر ببرند.

کد خبر 5099126 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ کشتی کاراته سید رضا صالحی امیری تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان علیرضا بیرانوند فینال لیگ قهرمانان چند ساعت مانده اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و تایلند در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و تایلند امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و تایلند در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748661

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم