Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد ریاست بارسلونا می گوید اجازه نمی دهد مطرح شدن اسامی مختلف در این شرایط، باعث بی ثبات شدن وضعیت بارسا شود. 

خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا که چندی پیش نامزدی خود را برای حضور در انتخابات ریاست این باشگاه اعلام کرد، می گوید مهم ترین هدفش بازگرداندن عزت نفس به اردوی آبی و اناری هاست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، به عقیده بسیاری، عملکرد نه چندان خوب جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان رئیس بارسلونا، این باشگاه را دچار مشکلات زیادی کرده است و در این بین، خوان لاپورتا می خواهد با حضور دوباره در مسند ریاست کاتالان ها، دوباره بلوگرانا را به روزهای خوبش بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت و گویی عنوان کرد: 

من در پایان رای گیری در سال 2015، تصمیم گرفتم که در انتخابات سال 2020 شرکت کنم و در آن زمان پیش خود گفتم که دوباره موفق به انجام این کار خواهم شد. حس می کنم به اندازه کافی برای تصمیم گیری در زمینه های مختلف تجربه دارم و از طرفی دیگر روحیه قدرتمندی نیز دارم که مورد نیاز باشگاه است. ما می خواهیم عزت نفس بارسا را بازیابی کنیم. من به این فکر نمی کنم که آیا گزینه محبوب تری نسبت به سایر کاندیدها هستم و شانس بالاتری نسبت به آن ها دارم یا خیر، بلکه تنها بر روی ارائه خوب اهداف کارزار انتخاباتی ام، تمرکز کردم. 

لاپورتا در ادامه در خصوص ژاوی و صحبت هایی که مبنی بر بازگشت او به بارسلونا به عنوان سرمربی مطرح شده است، گفت: 

ما می خواهیم پیروز شویم و یک سرمربی داریم که به خوبی تیم را تمرین می دهد. ما به شدت بر روی چیزی که می خواهیم متمرکز شدیم اما نمی خواهم اجازه دهم که اسامی باعث بی ثبات شدن اوضاعمان شود. 

همچنین بخوانید:

ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا: با نصب بنر، فاتح لیگ قهرمانان نمی شویم و بدهی ها صاف نمی شوند خوان لاپورتا: نصب بنر در نزدیکی برنابئو شوخی بود و پرز این را می فهمد بنر تبلیغاتی خوان لاپورتا در حوالی سانتیاگو برنابئو: سلام مادرید، می خواهم بازهم شما را ببینم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند