Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری نیروی انتظامی، در ۲۸ روز گذشته از آذر ۱۳۹۹ و  راستای اجرای این طرح به ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۶ راننده تذکر لسانی و تعداد یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۵۱ خودرو عودت داده شد.

در حوزه موارد اعمال قانون نیز در راستای کنترل زنجیره کرونا در طرح محدودیت شبانه تعداد یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۶۶ خودرو،  در مناطق نارنجی تعداد ۷۷۶ هزار و ۶۹۲ خودرو و مناطق قرمز تعداد ۵۲۲ هزار و ۲۵ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، تعداد ۲۶۸ هزار و ۴۵۵ نیرو در یک هزار و ۹۵۸ نقطه بکارگیری شد. همچنین در ۲۸ روز گذشته از آذر ۹۹ تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۹ درصد کاهش داشته است.

براساس این این گزارش، از جمله اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف در ۲۸ روز گذشته از آذر ۹۹،  بازدید از ۹۱۸ هزار و ۹۰ مورد، تذکر به ۴۹۰ هزار و ۸۶۶ مورد و پلمب ۲۵ هزار و ۸۱۱ مورد از اصناف انجام شد.

بنابراعلام نیروی انتظامی در  ۲۸ روز گذشته آمار تصادفات ۳۸ درصد، متوفیان تصادف ۳۹ درصد و مجروحین تصادفات ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جریمه کرونا تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جریمه کرونا تصادفات جاده ای فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جریمه کرونا تصادفات جاده ای اخبار کنکور ۲۸ روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد

سید رضا خدیش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی‌های سال ۱۴۰۲ صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، چرام و لنده افزود: از تعداد ۸ هزار و ۴٠٠ واحد صنفی فعال، تعداد یکهزار و ۱۷۲ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تخلف را ۸۹۴ فقره عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، ۲۷۴ مورد عدم احراز تخلف و تخلفات کشف شده یک هزار و ۱۷ مورد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه انواع تخلفات را گران‌فروشی، کم فروشی، ضرر و زیان به اشخاص نام برد.

خدیش ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۵۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال خواند و گفت: در ادامه بازرسی‌ها در سال ۱۴۰۳ از ابتدای سال تاکنون ۵۸۸ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۴۲۶ مورد عدم احراز تخلف داشتیم.

وی با اشاره به ارسال ۱۶۲ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه، بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال است.

خدیش در پایان با بیان اینکه مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه و چرام می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تخلفات صنفی را گزارش دهند، تاکید کرد: شماره تلفن ۴۹۴۹ صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و گزارش هرگونه تخلف است تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی کند.

کد خبر 6098827

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • صدور ۸۰ میلیون بیمه نامه
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان