Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبر موسی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهاد با هدف کاستن از مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده های مددجو در دوران کرونا توجه ویژه ای به خانواده های نیازمند داشته است.

وی تاکید کرد: در این مدت علاوه بر مددجویان کمیته امداد، به تعدادی از خانواده های نیازمند غیرمددجو از سایر اقشار جامعه نیز مورد حمایت قرار گرفته و از این کمک ها برخوردار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: خدمات کرونایی کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان ایلامی در ۲ حیطه کمک های بلاعوض و قرض الحسنه بوده است.

موسی نژاد با عنوان اینکه این کمک های قرض الحسنه در موارد گوناگون پرداخت شده اند، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به منظور رفع مشکلات ضروری خانواده های مددجو از جمله ودیعه مسکن، کارگشایی، درمان و موارد دیگر بوده که در این زمینه بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال به بیش از ۲ هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۷۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ خانوار با سقف پرداختی بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با ذکر اینکه برای رفع مشکل ودیعه مسکن نیازمندان نیز تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به خانواده های نیازمند و مشمول پرداخت شده است، گفت: مساعدت مالی به خانواده های دارای بیمار فوتی در اثر کرونا یکی دیگر از موارد کمک ها بوده که در این زمینه نیز ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به ۴۳ خانوار نیازمند پرداخت شده است.

موسی نژاد افزود: علاوه بر تسهیلات صندوق امداد ولایت از طریق بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت نیز بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این قشر پرداخت شده که جمع این تسهیلات بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال بوده است.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا استان ایلام کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد پرداخت شده قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از دریافت مبلغ بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا جعفری دوازدهم اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برنامه بودجه سال ۱۴۰۲، ۴۹۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی جذب شد.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای ۵۰۶ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه از محل تسهیلات در اختیار بنیاد برکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق