Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش محبی نژاد دبیر انجمن قطعه سازان در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اینکه قیمت خودرو باید اصلاح شود، گفت: خوشبختانه در بسته اصلاح صنعت خودرو، تغییراتی در قیمت گذاری بخشی از خودروهای داخلی پیش بینی شده است. این طور که گفته شده است تا پایان این هفته تغییراتی در قیمت ها رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

خودرو به مقصد سعادت آباد؛ بازار سرمایه پذیرای خودرو یا سهام آن؟

او گفت: قطعه سازان آماده تحقق جهش تولید در قطعه سازی هستند اما این امر نیاز به حمایت دارد تا بتوانیم سریع تر به آن دست یابیم. اینکه بتوانیم به نهضت ساخت داخل راه پیدا کنیم، به محرک های قوی نیاز داریم که بسته مشوق ساخت داخل می تواند شروع کار باشد.

دبیر انجمن قطعه سازان درباره آخرین وضعیت داخلی سازی قطعات، بیان کرد: با توجه به اینکه چند سالی است صنعت خودرو تحریم شده است، مهندسان داخلی کمر همت بستند تا بتوانند قطعاتی که وابستگی زیادی به خارج داشتند را داخلی کنند، از این در صنعت خودرو تحولات عظیمی رخ داد و امروز شاهد این هستیم بسیاری از قطعات را که در گذشته از خارج وارد می کردیم، داخلی کنیم و اکنون بسیاری از قطعات خودرو صد در صد داخلی سازی شده است.

محبی نژاد تشریح کرد:‌این روزها کیفیت قطعات و توسعه محصول بسیار مهم است. امسال به دلیل افزایش تحریم ها، شیوع بیماری کرونا نیز چالش های زیادی در صنعت قطعه سازی ایجاد کرد، در نتیجه باید به قطعه سازان توجه بیشتری می شد اما هیچ توجهی به آنها نشد و اگر این روال ادامه پیدا کند در آینده ای نزدیک شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانه های تولید قطعه خواهیم بود.

دبیر انجمن قطعه سازان گفت:‌ مسئله دیگر به قطعات مانده در گمرک بر می‌گردد، بسیاری از مواد اولیه قطعات خودرو در گمرکات مانده است و در صورت ترخیص کمک شایانی به این صنعت می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

صنعت مس کرمان در این هفته با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود با نتیجه ۳۲ بر ۲۴، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

سایر رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال در حال برگزاری است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی