Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امروزه، عمل های جراحی زیبایی مانند پیکر تراشی و پروتز سینه طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بسیاری از افراد برای انجام این عمل ها به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند. اما کارشناسان سلامتی همواره هشدار می دهند که بهتر است قبل از انجام امور زیبایی اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و حتما از پزشک خود مشاوره های لازم را بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است در میان عموم ابدومینوپلاستی به عنوان جراحی لاغری جا افتاده باشد، اما این دو عمل تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند که شناخت این تفاوت ها به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

جراحی لاغری به هدف درمان انجام می شوند!

باید بدانید که جراحی لاغری به افرادی پیشنهاد می شود که از اضافه وزن رنج می برند و همین امر مشکلات زیادی نظیر قند و کلسترول بالا را برای آنها به وجود آورده است، در نتیجه این جراحی ها اهداف درمانی دارند. پس از انجام جراحی لاغری، بیماریهای افرادی که از اضافه وزن رنج می برند بهبود می یابند و فرد زندگی سالم تری را تجربه می کند. این عمل ها بر روی تمامی افراد انجام نمی شود و پزشک باید تشخیص دهد که اضافه وزن فرد نوعی بیماری است و تهدیدی برای سلامتی به شمار می رود، در غیر اینصورت انجام این عمل ها بر روی افرادی که اضافه وزن آنها معمولی است بر خلاف قانون پزشکی است.  

ابدومینوپلاستی با هدف زیبایی انجام می شود!

از طرفی دیگر، ابدومینوپلاستی با هدف زیبایی و اصلاح ناهمواری های ناحیه شکم انجام می شود. این عمل برای کسانی که دوران بارداری را پشت سر گذاشته اند بسیار مناسب است. در ابدومینوپلاستی چربی های شکم حذف می شوند و عضلات شکم سفت می گردند. پس از عمل، فرد باید رژیم غذایی خاصی را دنبال کند تا بتواند استایل جدید خود را حفظ کند و از آن لذت ببرد.

عمل پیکر تراشی تنها چربی های زیر پوستی را از بین می برد!

پیکرتراشی یا لیپوماتیک نوعی عمل جراحی زیبایی برای لاغری است که در این روش چربی های اضافه نواحی مختلف بدن از جمله شکم و ران از بدن خارج می شوند. نکته ای که در مورد این عمل باید بدانید این است که در عمل پیکرتراشی تنها چربی ها زیر پوستی که بی خطرترین چربی های بدن به شمار می روند از بدن خارج می شوند. اما این روش برای کسانی که اضافه وزن دارند به هیچ عنوان مناسب نیست. زیرا مشکل این افراد به دلیل وجود چربی های احشایی است که در این روش از بدن خارج نمی شود. چربی های احشایی در اطراف اندام های حیاتی انسان جمع می شوند و خطر ابتلا به بیماری دیابت، بیماری های قلبی، ابتلا به انواع سرطان ها و سکته مغزی را افزایش می دهند.

نکاتی که در انتخاب عمل جراحی لاغری باید مورد توجه داشته باشید!

اگر می خواهید که عمل جراحی لاغری انجام دهید، باید به موارد خاصی توجه داشته باشید. اول اینکه باید مشخص گردد که شما اضافه وزنی دارید که تهدیدی برای سلامتی به حساب می رود و یا تنها دارای چربی اضافی در برخی از قسمتهای بدن هستید. برای این مورد باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا شاخص توده بدنی محاسبه گردد. اگر شاخص توده بدنی نشان داد که شما اضافه وزن دارید و در آستانه ابتلا به بیماری های ناشی از اضافه وزن قرار دارید، باید عمل جراحی متناسب را انتخاب کنید. اما اگر شاخص توده بدن شما عادی باشد و می خواهید چربی های بخشی از بدن را حذف کنید، باید بر عمل هایی تمرکز داشته باشید که به هدف زیبایی انجام می شوند. به طور کلی، قبل از انجام عمل زیبایی کاهش وزن به این موارد توجه داشته باشید:

اگر از بیماری خاصی رنج می برید و یا داروی خاصی را مصرف می کنید، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید. اگر سابقه بارداری و زایمان داشته اید، این موضوع را به پزشک بگویید. از پزشک بخواهید قبل از انجام عمل اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد. هرگز به افراد نامتخصص برای انجام این عمل اعتماد نکنید.

جمع بندی

تا به اینجا تلاش کردیم تا در مورد تفاوت جراحی لاغری و ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی صحبت کنیم. اما بهتر است بدانید که آمارها نشان می دهند بسیاری از افراد پس از انجام عمل های جراحی زیبایی دچار مشکلات زیادی می شوند. دلیل اصلی این امر این است که آنها از افراد نامتخصص برای انجام این عمل ها مشاوره می گیرند. اگر می خواهید عمل های زیبایی شما به درستی انجام شوند، باید از پزشکان متخصص در این زمینه کمک بگیرید. دکتر شاپور عزیزی پزشکی متخصص و حاذق در زمینه انجام عمل های جراحی زیبایی است. ایشان بیش از 14000 نمونه موفق در کارنامه خود دارند و اکنون نامشان به نامی معتبر در زمینه انجام عمل های زیبایی تبدیل شده است. اگر قصد انجام عمل های زیبایی را دارید می توانید به وب سایت drshapourazizi.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جراحی لاغری ابدومینوپلاستی انجام عمل انجام این عمل جراحی زیبایی جراحی لاغری داشته باشید عمل ها اضافه وزن عمل جراحی چربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟