Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امروزه، جراحی لاغری به روش لاپاراسکوپی در میان افرادی که از مشکل اضافه وزن رنج می برند به راهکاری ایده آل تبدیل شده است. در این روش بیماری به طور متوسط 2 ساعت در اتاق عمل می ماند و بعد از یک سال 50 درصد از وزن خود را از دست می دهد. با استفاده از این روش بسیاری از مشکلات ناشی از اضافه وزن مانند آپنه تنفسی، قند و کلسترول بالا و نوسانات خلقی بهبود پیدا می کنند و فرد می تواند بهتر از زندگی خود لذت ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تمامی افرادی که اضافه وزن دارند نمی توانند از این روش استفاده کنند. برای این جراحی شرایط بدنی اهمیت بسیار زیادی دارد.

چه کسانی می توانند جراحی لاغری به روش لاپاراسکوپی انجام دهند؟

پزشک ابتدا شاخص توده بدنی را در تمام کسانی که قصد استفاده از جراحی لاپاراسکوپی معده را دارند، می سنجد. اگر این شاخص (BMI) بیش از 40 و یا 50 باشد شخص شرایط اولیه برای انجام این عمل را داراست. حجم معده در افرادی که از مشکل اضافه وزن رنج می برند زیاد است و در بدن آنها تعادلی در ترشح هورمون های مختلف وجود ندارد. همین امر سبب می شود که این افراد تمایل زیادی به انجام این عمل برای کاهش وزن و بازگشت به زندگی عادی داشته باشند.

روند انجام جراحی لاغری به روش لاپاراسکوپی

یکی از مزیت های اصلی این روش عدم ایجاد برشی گسترده در سطح شکم است. در این روش پنج تا شش برش بر روی سطح شکم ایجاد می شوند و سپس پزشک تلاش می کند حجم معده را کوچک کند. از طریق این برش ها ابزارهای مختلف کوچک کردن معده وارد بدن می شوند که یکی از این ابزارها دوربین کوچکی است که درون بدن را به خوبی نشان می دهد و جراح با استفاده از آن می تواند فرآیند جراحی را پیگیری کند. این عمل به طور متوسط دو ساعت به طول می انجامد. با توجه به این موضوع که در طی این عمل برش های عمیقی بر روی پوست ایجاد نمی شوند، دوره ریکاوری آن در مقایسه با روشهای دیگر لاغری بسیار کوتاه تر است.

مکمل های مورد نیاز بعد از انجام لاپاراسکوپی معده

یکی از مشکلاتی که بعد از انجام عمل های جراحی لاغری برای افراد به وجود می آید کاهش ورود ویتامین ها و مواد معدنی به درون بدن است و همین امر سبب می شود که اختلالاتی نظیر کم خونی و یا ریزش شدید مو برای فرد پیش بیاید. اما نگران نباشید! شما با مصرف مکمل های مناسب می توانید از عوارض ناشی از این عمل ها پیشگیری کنید. یکی از مکمل هایی که مصرف آنها بعد از انجام عمل جراحی لاپاراسکوپی معده توصیه می شود استفاده از مکمل های حاوی آهن و ویتامین های گروه بی است.

همچنین، در این دوران باید مصرف مولتی ویتامین ها آغاز گردد. با توجه به این موضوع که پس از انجام این عمل، فرد دچار ریزش مو می گردد مکمل زینک یکی از مکمل هایی است که بیمار باید به مصرف آن توجه ویژه ای داشته باشد. همچنین، ممکن است پزشک پس از بررسی وضعیت جسمانی بیمار مصرف انواع مکمل های دیگر را نیز توصیه کنید. نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که هرگز نباید مصرف این مکمل ها را پشت گوش بیاندازید. در غیر اینصورت مشکلات جبران ناپذیری برای سلامتی شما به وجود می آید!

آیا در این دوران می توان از مکمل های گیاهی استفاده کرد؟

این سوال یکی از پرتکرارترین سوالات و حتی می توان گفت یکی از مهمترین سوالات در مورد اقدامات لازم پس از انجام عمل جراحی لاغری لاپاراسکوپی معده است. بهتر است بدانید که پزشک بهترین شخصی است که در زمینه استفاده مکمل های بعد از عمل جراحی لاپاراسکوپی معده می تواند به شما مشاوره دهد.

 بسیاری از افراد وقتی نام مکمل گیاهی را می شنوند، گمان می کنند این مکمل بی خطر است و یا اثرات آن از مکمل های شیمیایی بیشتر است. مطالعات نشان می دهند که بعد از انجام این عمل نباید از مکمل های گیاهی استفاده شود. در نتیجه، باید بدانید که مصرف مکمل های گیاهی بعد از عمل جراحی لاپاراسکوپی معده به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

مزایای لاپاراسکوپی معده

این روش لاغری طرفداران بسیار زیادی دارد. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ریکاوری سریع درد کمتر بهبود سریع برش های پوست هزینه پایین

 

جمع بندی

تا به اینجا تلاش کردیم تا شما را با عمل جراحی لاغری لاپاراسکوپی معده آشنا کنیم. این روش امروزه به روشی پرطرفدار تبدیل شده است و دلیل اصلی آن راحتی انجام این عمل در مقایسه با روش های دیگر است. اما بهتر است بدانید که تمامی پزشکان نمی توانند این عمل را انجام دهند و برای انجام آن باید به افراد متخصص مراجعه کنید. دکتر شهریار عزیزی جزو پزشکان موفق در زمینه جراحی لاغری اسلیو و بای پس معده به روش لاپاراسکوپی است و در این زمینه از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ایشان drshahriyarazizi.com مراجعه کنید و با افزایش اطلاعات خود در این زمینه برای انجام عمل جراحی لاغری لاپارسکوپی معده تصمیم گیری کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جراحی لاغری لاپاراسکوپی کاهش وزن روش لاپاراسکوپی انجام این عمل بعد از انجام جراحی لاغری اضافه وزن انجام عمل عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که مدیران رم تصمیم گرفتند به همکاری با ژوزه مورینیو پایان دهند و ده‌روسی را به عنوان جایگزین او در این تیم انتخاب کردند و او هم توانست پاسخ خوبی به اعتمادی که به او شده بود بدهد.

عملکرد خوب او روی نیمکت این تیم باعث شد که جالوروسی حالا در یک قدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد و تنها چهار امتیاز با جایگاه چهارم جدول رده‌بندی سری آ فاصله داشته باشد و همین باعث شد که حضور او روی نیمکت این تیم دیگر موقت نباشد.

اسپالتی در گفتگو با کوریره دلو اسپورت در پاسخ به سوالی درباره شرایط این مربی جوان اظهار داشت:«فکر می‌کنم خیلی خوب او را می‌شناسم و بزرگ‌ترین کاری که او در رم انجام داد این بود که نخواست از عشق بی‌نظیر هواداران نسبت به خودش استفاده کند.

او به خوبی درک می‌کرد که ممکن است یک تله باشد و به همین دلیل آن را کنار گذاشت و تمام وقت و انرژی‌اش را صرف کار در زمین کرد. او می‌داند که ایده‌ها می‌تواند هواداران را به وجد بیاورد برای ایده‌ها تنها از طریق جلسات تمرین قابل انجام هستند.»

دیگر خبرها

  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد