Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:48:00 GMT

هشدار عجیب رئیس جمهور برزیل درباره واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۸۶۴۳

هشدار عجیب رئیس جمهور برزیل درباره واکسن کرونا

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: بولسونارو که در یکی از شهرهای شمال شرقی برزیل سخن می گفت، افزود: در هنگام امضای قرارداد با شرکت فایزر، آنها رک می گویند که ما هیچ مسئولیتی در قبال آثار جانبی واکسن نداریم. اگر به تمساح تبدیل شدید این مشکل خودتان است.

وی افزود: اگر فردی سوپرمن شود و یا زنی ریش دار شود یا مردی با صدای زن شروع به صحبت کند،به آنها هیچ ربطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولسونارو تاکید کرد: این واکسن به محض تایید از سوی آژانس بهداشتی در دسترس هرکسی خواهد بود که خواهان آن است. اما من خودم هرگز واکسن را دریافت نخواهم کرد. برخی می گویند که من مثال بدی می زنم اما به ساده اندیشان و نجیب زاده هایی که چنین حرفی را می زنند می گویم که من قبلا ویروس را گرفته ام و آنتی بادی دارم پس چرا باید واکسن بزنم؟

بولسونارو جولای گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد و پس از بیست روز و بدون اینکه علائمی داشته باشد، بهبود یافت.

دادگاه عالی برزیل پنج شنبه گذشته تصمیم گرفت که واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را علی رغم ممانعت رئیس جمهور الزامی کند بدون اینکه اجباری در کار باشد.

این تصمیم به معنای آن است که مقامات برزیل هرگز قادر نخواهند بود از زور برای وادار کردن افراد جهت دریافت واکسن کرونا استفاده کنند اما آنها می توانند چنین افرادی را جریمه کنند یا از ورود آنها به اماکن عمومی مشخص ممانعت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار بولسونارو برزیل واکسن کرونا هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند

اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار است به دیدار رئیس جمهور بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با نتیجه 4 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و سیزدهمین قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها را به دست آورد.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است ملی‌پوشان فوتسال ایران روز چهارشنبه با رئیس جمهور کشورمان یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دیدار کنند.

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

شاگردان وحید شمسایی در سید اول مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان قرار گرفته‌اند و روز ششم خرداد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی