Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: حزب جمهوریت ایران اسلامی جزئی از اندیشه و گفتمان اصلاح طلبی در کشور است و قصد تک‌روی ندارد.

به گزارش برنا، جلسه هم اندیشی روسای استانی حزب جمهوریت با دبیرکل با حضور اکثریت اعضا، در فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه که اولین نشست رسمی روسای استانی و دبیرکل حزب پس از شیوع بیماری کرونا و لغو تمامی جلسات حضوری بود، مسائل مختلف سیاسی و تشکیلاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با ارائه توضیحاتی درباره روند تشکیل حزب از بدو تأسیس تاکنون، اظهار کرد: هدف مقدس و اصلی تشکیل حزب جمهوریت پرورش کادر مجرب، مدیر و لایق برای اداره کشور از میان جوانان و بانوان عزیز کشور است که تاکنون اجازه بروز و ظهور نداشته اند و مسئولین استانی حزب باید در این مسیر تلاش نمایند و کم کاری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. 

وی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات، افزود: بروز و ظهور احزاب و همچنین یکی از وظایف مهم آنها، نقش آفرینی در فرآیند انتخابات در کشور است که با توجه به حساسیت های کشور و منطقه، وظیفه حزب جمهوریت ایران اسلامی هم در ایجاد شور و نشاط اجتماعی از یک طرف و بیان خواست و نظر مردم به حاکمیت از سوی دیگر حائز اهمیت است و لازم است مسئولین حزب در استانها با همکاری کادر حزبی خود، نسبت به شناسایی نیروهای متخصص، پاک دست و متعهد برای انتخابات شوراها و همچنین تشکیل ستاد انتخاباتی و هماهنگی با سایر احزاب همسو و اصلاح طلب اهتمام ورزند. حزب جمهوریت بنا دارد تا با تمام توان در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ۱۴۰۰ شرکت کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب  در ادامه با اشاره به نحوه تعامل حزب جمهوریت ایران اسلامی با سایر احزاب اصلاح طلب و عضویت در خانه احزاب با توجه به درخواست اغلب استانها، گفت: حزب جمهوریت ایران اسلامی یک حزب اصلاح طلب تمام عیار است و قصد تک روی در انتخابات ۱۴۰۰ را ندارد و خود را جزوی از شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب می داند و با توجه به تازه تاسیس بودن حزب اقدامات برای حضور در جمع احزاب همسو آغاز شده است. خانه احزاب هم یک ظرفیت حمایتی و قانونی برای احزاب کشور است که با عنایت به درخواست اکثریت واحدهای استانی حزب برای پیوستن به خانه احزاب، نامه نگاری های مربوطه با وزارت کشور و مدیریت خانه احزاب هم شروع شده است که امیدواریم در اسرع وقت هر دو مورد حل شود. 

در ابتدای این جلسه که روسای قریب به ۲۰ استان حضور داشتند، اکثریت حاضرین ضمن تقدیر از مواضع اصولی،  آیت الله منتجب نیا، گزارش هایی را در خصوص وضعیت سازماندهی حزب در استان متبوع و آرایش سیاسی گروههای مختلف سیاسی و تنگناهای و مشکلات پیش روی حزب در استانها ، به ایشان ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منتجب نیا حزب جمهوریت حزب جمهوریت ایران اسلامی خانه احزاب اصلاح طلب احزاب هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد یکشنبه شب در دیدار با فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «عبدالله خسروی» به سمت فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: مرزبانان شجاع و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف در مرزهای کشور رشادت آفریدند و برای دفاع از مرزها و انقلاب در اوج آمادگی قرار دارند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد، افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

سر دار هنریان مجرد با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

کد خبر 6091497

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی