Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مژدهی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان در حرکت اعتراضی خود که با ارائه ندادن خدمات همراه بود، خواستار اختصاص یارانه‌ برای جبران خسارت شدند.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده برای حمایت از رانندگان اتوبوس در ارومیه، اظهار داشت: طی سال جاری با مصوبه شورا ۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای کمک به بیمه شخص ثالت رانندگان اتوبوس اختصاص یافته و روغن موتور رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستور شهردار ارومیه برای حل سریع این موضوع، گفت: تا لحظاتی دیگر به همراه تعدادی از مسوولان دیگر شهرداری در پایانه غرب با نمایندگان این رانندگان گفت و گو خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ارومیه افزود: برای اینکه خللی در رفت و آمد شهروندان ایجاد نشود، از مینی‌بوس‌های سطح شهر و خودروهای ملکی استفاده شده است.

در ارومیه ۲۹۰ اتوبوس شهری توسط بخش خصوصی و ۴۹ اتوبوس توسط بخش دولتی مدیریت می‌شود که تمامی دستگاه‌های مربوط به بخش دولتی در حال فعالیت هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور ارومیه آذربایجان غربی اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور ارومیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است