Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  ماموستا ملا عبدالرحمان مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پی اهانت و جسارت به ساحت محترم و معزز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین والصلاه والسلام علی سیدنا محمد وآله اجمعین وبعد:

توهین به مقام معظم رهبری یعنی توهین به انقلاب وامت اسلام

قال الله تعالی:

وَلَا تَکُونُواْ کَالَّتِى نَقَضَتْ غَزْلَهَا مِن بَعْدِ قُوَّهٍ أَنکَثاً تَتَّخِذُونَ أَیْمَنَکُمْ دَخَلَا بَیْنَکُمْ أَن تَکُونَ أُمَّهٌ هِىَ أَرْبَى‏ مِنْ أُمَّهٍ إِنَّمَا یَبْلُوکُمُ اللَّهُ بِهِ وَلَیُبَیِّنَنَّ لَکُمْ یَوْمَ الْقِیَمَهِ مَا کُنتُمْ فِیهِ تَخْتَلِفُونَ

و مانند آن زن نباشید که بافته‏ خویش را پس از محکم بافتن، رشته رشته مى‏ کرد، (بدینگونه که شما) سوگندهاى خود را دستاویز (فریب و خیانت) میان خودتان مى ‏گیرید به خیال آنکه گروهى از گروه دیگرى بیشتر است، (به خاطر تعداد یا منافع گروهى، ایمانى که با گروه ضعیف بسته‏ اید بشکنید) جز این نیست که خداوند شما را با آن سوگندها، آزمایش مى‏ کند و حتماً آنچه را که در آن اختلاف مى‏ کردید در قیامت برایتان روشن خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی اهانت و جسارت به ساحت محترم و معزز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای بیان می داریم :

 کار این فرد هتاک به زن بی خردی که در نیمی از روز پنبه و پشم را می بافت و در نیم دیگر بافته خود را وا می تابید شبیه است زیرا:

1_پناه بردن به استکبار و نظام سلطه ،

2_دفاع از فتنه گران و آشوبگران که مصداق آیه والفتنه اشد من القتل است.

3_حمایت از طرح دشمنان اسلام وانقلاب وآب در آسیاب دشمن ریختن کاری غیر قابل جبران وبخشش است ونقص عهد اسلام تلقی می شود.

انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز شاهد بسیاری از این خیانات وجنایات دشمنان قسم خورده ودوستان فریب خورده بوده است .

اما آنچه این بار دل هر انسان مؤمن ومتعهدی را به درد آورد ،این است که این بار  نوک پیکان را به طرف شخص اول انقلاب یعنی رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی  گرفته اند.

وبا عرض تاسف تیر این کمان زهراگین رابدست یک روحانی فریب خورده  دادند !!.

رهبریت بی بدیل مقام معظم رهبری در عالم اسلامی  وعزت واقتدار وصلابت انقلاب در سه ده از  زعامت ایشان از کسی پوشیده نیست ولذا دشمنان با این ترفندها ی کهنه قصد تخریب این شخصیت والا را دارند .

تاثیر بیانات رهبر در تغییر معادلات جهانی واقتدار ایشان  سبب  ایجاداین نوع   ترفتدها شده است اما خداوند می فرماید :قل موتوا بغیظکم .

وباید دانست کما اینکه خود سران فتنه ونظام سلطه بعدازشکست های پیاپی در عملیات های هدفدار برعلیه ملت ایران اذعان داشته اند :آنچه نقشه وبرنامه وآشوب وهزینه های گزاف ، ما طرح می کنیم  با یک سخنرانی ایشان خنثی می شود !!.

باید بدانیم کار دشمن دلهره افکندن بوده وخواهد بود وکار ما جهاد واستقامت لذا:

رهبرمعظم انقلاب خط قرمز ملت ما وامت اسلامی هست وخواهد بود ،لذا این بار بازی بسیار خطرناکی را شروع کرده اند که سبب نابودی خودشان خواهد شد .

مقام معظم رهبری با وجود سوابق بسیار درخشان خویش قبل وبعداز انقلاب صلاحیت واستحقاق این را پیدا کردند که تنها گزینه مناسب جانشینی حضرت امام ورهبریت ملت ایران باشند از آنجایی که امام راحل در مورد ایشان فرمودند:برادری آشنا به مسایل فقهی ،چون خورشید روشنی می بخشد من آقای خامنه ای را بزرگ کردم وایشان سرمایه انقلاب هستند وبابودن آقای خامنه ای شما خلاء رهبری ندارید .

توهین به مقام معظم رهبری در اصل توهین به امام راحل ومکتب انقلابی واسلامی بوده وباعث زیر سوال بردن زحمات مجاهدان ،علما وخون پاک هزاران شهید گلگون کف است .

حمایت از طراحان فتنه و آنان را شهید خواندن و ایجاد اختلاف وتهمت به مراجع عظام عراق و ایران جز اینکه حربه روبه صفتان استعماری باشد ، چیز دیگری نیست.

در این برهه حساس در انقلاب که دشمنان سرداران مقاومت و مجاهدان عرصه علم و جهاد را شهید می کنند و با تحریم های ظالمانه ملت ایران را تحت فشار قرار دادن، پشت نمودن به رهبر  وانقلاب و پشتیبانی از فتنه انگیزان را چطور توجیه می کنید؟

اهل سنت استان کرمانشاه و مردم غیور  استان این توهین را بشدت محکوم نموده و انزجار خود را از این اقدامات وقیحانه و هدفمند بیان می دارد و همیشه با بیان وفا داری، پشت رهبر خویش بوده و حافظ انقلاب و اسلام خواهند بود.

عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خامنه ای اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان