Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@15:33:27 GMT

۲۵ درصد مشترکان ملایر مشمول طرح «برق امید» هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۹۴۳۲

۲۵ درصد مشترکان ملایر مشمول طرح «برق امید» هستند

رضا شیردره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر یکی از مهمترین برنامه‌های عملیاتی اداره برق را ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین دانست و اظهار کرد: در این زمینه بیش از ۴۰ خدمت این مدیریت از طریق نصب اپلیکیشن «برق من» به مشترکین ارائه می‌شود که در این روزهای کرونایی یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای مردم و جلوگیری از مراجعه حضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نمایش سوابق مصرف و پرداخت، امکان پرداخت آنی قبوض، ثبت خوداظهاری قرائت کنتور، امکان درخواست انشعاب و آزمایش کنتور و... از جمله خدمات نصب این اپیکیشن است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر به اجرای طرح «برق امید» از سوی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه هیات دولت در این زمینه مشترکینی که مشمول این طرح هستند با مصرف به میزان تعیین شده طی هر دوره مشمول تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح برق امید از اول آبان ماه اجرایی شده و برای ماه‌های گرم ۱۰۰ کیلووات و برای سایر ایام ۸۰ کیلووات تعریف شده است اظهار کرد: این طرح تنها مشمول مشترکین خانگی است.

شیردره تصریح کرد: این طرح در حال حاضر مشمول ۲۵ درصد از مشترکین ملایری می‌شود که از دیگر مشترکین تقاضا داریم مصرف برق خود را تا حد امکان مدیریت کنند تا از تخفیف صد درصدی بهای انرژی ماهانه بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به سایر اقدامات حوزه برق شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: این اقدامات با هدف تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین در حال انجام است که مهمترین  آن رفع مشکلات شبکه‌ها، روشنایی معابر و... است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با بیان اینکه شاخه زنی‌ها از اواسط آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد گفت: در تلاشیم در فصل زمستان نیز با تأمین برق پایدار و مستمر موجب آرامش خاطر همشهریان باشیم که در این راستا برنامه‌های بازدید منظم از شبکه‌های توزیع در نقاط مختلف شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمام شهرستان برنامه های خوبی برای اصلاح و بهینه، توسعه و احداث شبکه های روستایی در حال انجام است، گفت: تنها هدف ما خدمت و رضایت مندی مردم است.

شیردره بر پرداخت به موقع بهای برق مصرفی توسط مشترکین و رعایت حریم‌ها در زمان ساخت و ساز تأکید کرد و افزود: همکاری و مشارکت مردم با این مدیریت  باعث خدمت رسانی و ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت برق خدمات الکترونیکی برق ملایر خبرگزاری فارس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولین قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، گفت: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد خانواده و جوانی جمعیت شهرستان ماکو با بیان اینکه باید تمام مسئولان برای تشویق مردم به سوی جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش کنند، اظهار کرد: برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک عزم ملی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، افزود: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ماکو گفت: تعداد ۴۱ پرونده مسکن برای جوانی جمعیت در روستاهای شهرستان ماکو تشکیل شده است.

کاظمی تصریح کرد: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و به تعداد ۱۱ خانوار نیز تا پایان ماه جاری زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

کد خبر 751272

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر