Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:47:54 GMT

۲۴ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۹۸۴۱

۲۴ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف و ضبط شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسطو ترکمان منش صبح شنبه در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتی با بیان اینکه سه هزار و۱۳۳ نفر مرتبط با این جرایم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، اظهار داشت: ۷۰ درصد کشفیات در مسیر دریایی بوده است.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در سطح استان ورود مواد مخدر به استان کاهش یافته به طوی که در نه ماه اول سال جاری ۱۰ تن مواد مخدر کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمان منش بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه مواد مخدر صورت گرفته که افزایش تجهیزات در حوزه دریا، افزایش تعداد نیروهای مجرب و دستگیری سر دست‌های اصلی باند مواد مخدر از جمله این اقدامات بوده است.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان صورت گرفته و اظهار داشت: برای اشتغال معتادین بهبود یافته در شهرستان بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

عبدالله نادری افزود: در حوزه مواد مخدر مبارزه و پیشگیری باید تداوم و مستمر باشد.

کد خبر 5099396

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی مواد مخدر ویروس کرونا شیراز شب یلدا آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه شهرکرد بارش برف قاسم سلیمانی گرگان بارش باران عکس استانها شهرستان کرج مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.