Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:35:22 GMT

پخش زنده ویژه‌برنامه‌ شعرخوانی شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۰۲۶۳

پخش زنده ویژه‌برنامه‌ شعرخوانی شب یلدا

به گزارش خبرگزاری مهر، در این برنامه «محمدسعید میرزایی» دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری و «غلامرضا طریقی» غزل‌سرا و داور دومین مهرواره شعر آفرینش به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت تا ضمن خوانش بیت‌هایی از دیوان حافظ، در زمینه‌ی یلدا در شعر فارسی نیز سخن بگویند.

هم‌چنین در برنامه «شب شعر یلدایی» سجاد رشیدی‌پور شاعر و مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون و حسین دهلوی شاعر توان‌مند کشور به همراه معصومه مهری‌قهفرخی و عاطفه رنگ‌آمیز طوسی از مربیان و کارشناسان کانون با موضوع یلدا شعرخوانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرگس برهمند شاعر و کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان خراسان شمالی اجرای این ویژه‌برنامه را برعهده خواهد داشت.

ویژه‌برنامه «شب شعر یلدایی» ساعت ۲۰ روز ۳۰ آذر ۱۳۹۹ از صفحه اختصاصی انجمن شاعران نوجوان کانون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت زنده پخش خواهد شد.

کد خبر 5099425

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا طریقی محمدسعید میرزایی حسین دهلوی استان خراسان شمالی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی انتشارات سروش کتاب و کتابخوانی هفته پژوهش معرفی کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ویروس کرونا سازمان سمت علوم انسانی ادبیات کودک و نوجوان ترجمه سعید جباری قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج