Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پنجم جمادی الاول شایسته تقدیر از مردان و زنانی است که در روزهای مبارزه با بیماری کنارمان هستند
مدیرعامل تاصیکو گفت: بدون تردید نامگذاری پنجم جمادی الاول شایسته تقدیر و قدردانی از مردان و زنانی است که در روزهای سخت بیماری خود و عزیزانمان همانند عضوی از یک خانواده کنارمان در بیمارستان ها و درمانگاه های کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

همکاران خانواده بزرگ صدر تامین
پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهید مطهری اصفهان
سلام علیکم؛
پنجم جمادی الاول، خجسته سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و استقامت "روز پرستار" نامگذاری شده است و بدون تردید نامگذاری این روز بزرگ شایسته تقدیر و قدردانی از مردان و زنانی است که در روزهای سخت بیماری خود و هموطنانمان همانند خانواده کنارمان در بیمارستان ها و درمانگاه های هستند.
برادران و خواهران؛
پنجم جمادی الاول، خجسته سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و استقامت "روز پرستار" نامگذاری شده است و بدون تردید نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در تقویم سلامت کشور بیانگر جایگاه ارزشمند و رفیع این حرفه مقدس است و باید قدردان این عزیزانمان باشیم.
خانواده بزرگ پرستاری ایران اسلامی که به تاسی از بانوی بزرگ کربلا، در روزهای مبارزه با بیماری کرونا بیش از هرزمان در سنگر سلامت کشور حضور دارند و صادقانه، خالصانه و فداکارانه، عشق و محبت خود را برای آسایش، آرامش و مراقبت از بیماران و دردمندان نثار می کنند و در این راه شهیدان مدافع سلامت را تقدیم وطن کرده اند.
یقیناً نمی توان مناسبتی بهتر از میلاد باسعادت مظهر ایثار و شکیبایی دخت گرانمایه امیرمومنان علی(ع)، را به عنوان روز پرستار و تکریم و قدردانی از خدمات صادقانه و زحمات دلسوزانه جامعه سخت کوش و صبور پرستاری یافت.
اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صدر تامین با عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، برخود لازم می دانم از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری بخصوص همکارانم در بیمارستان شیهد مطهری اصفهان قدردانی کرده و از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی و توفیق روز افزون خود و خانواده هایشان را خواهانم.
در پایان از عموم هموطنان و همکاران عزیزمان درخواست می کنم در آخرین شب یلدای قرن ضمن رعایت پروتکل ها بهداشتی ار دورهمی خانوادگی پرهیز و دعای سلامتی برای جامعه پرستاری، عزیزانمان و همه هموطنان فراموش نکنیم.
غلام رضا سلیمانی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز پرستار حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری در پیش کنگره یادواره ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس کازرون گفت: یکی از عملیات‌های سرنوشت ساز که فشار بر پیکر ارتش بعث عراق وارد کرد و باعث صدور قطعنامه شد عملیات در شلمچه بود که توسط گردان حضرت زینب (س) و امثال آن انجام شد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از تاسوعا و عاشورا حسینی است و جبهه‌های مقاومت در منطقه خروجی دفاع مقدس است.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست و باید قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران باشیم.

سردار ظهرابی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان می‌خواستند انقلاب را خاموش کنند که امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودنند ما در هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم.

او در این ما با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهدای گردان حضرت زینب (س) از دلاور مندی‌ها و رشادت‌های رزمندگان این گردان در هشت سال دفاع مقدس نکاتی را بیان داشتند.

همچنین در این مراسم امام جمعه کازرون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی با گرامیداشت یاد شهدا حضور همه رزمندگان گردان حضرت زینب (س) دوران دفاع مقدس در شهرستان کازرون را خیر مقدم گفت و تعدادی از فرماندهان و یادگاران به جا مانده از این گردان حاج کاظم پدیدار، امین افشار، بازیار و ساجدی به خاطره گویی از رشادت‌های رزمندگان پرداختند. 

شعر خوانی شاعر انقلابی دکتر دهقانیان فرد و اجرای سرود مالک اشتر از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران