Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، کمیسیون اروپا پس از هفت سال مذاکره با چین، متن توافق نامه ای در حوزه حمایت از سرمایه گذاری آماده کرده و برای تایید به ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا ارائه داده است؛ احتمال دارد این توافق نامه در روزهای آتی بین اتحادیه اروپا و رئیس جمهور چین منعقد شود

کمیسیون اروپا موافقت اولیه خود را با این توافق نامه اعلام کرده و حال باید به تایید ۲۷ کشور عضو این اتحادیه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین کشور اروپایی از جمله آلمان که شریک اقتصادی مهم چین است و ریاست دوره ای شورای اروپایی را تا ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) بر عهده دارد برای انعقاد این توافق تلاش می کنند.

کد خبر 5099422 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: چین اتحادیه اروپا توافق تجاری ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ فلسطین جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه روسیه ایران عربستان سعودی عادی سازی روابط با اسرائیل سوریه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: «طرح آمایش آموزش عالی را مرحله‌به‌مرحله پیش می‌بریم و سعی می‌کنیم توسعه دانشگاه‌ها بر اساس نیاز باشد.»

به گزارش ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم و سعی می‌کنیم توسعه بر اساس نیاز باشد به گونه‌ای که هر رسته‌ای که خواست تاسیس شود، پیوست اشتغال داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین تلاش می‌کنیم رشته‌هایی هم که دانشجو کم دارد یا ظرفیت آن‌ها کاهش پیدا کرده، تغییر رویکرد بدهیم یا با برخی از دانشگاه‌ها ادغام کنیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص همکاری بانک مرکزی برای تخصیص ارز دانشجویی، اضافه کرد: رئیس کل بانک مرکزی در زمینه ارز دانشجویی بسیار با سخاوت عمل می‌کند و برای تسهیل تخصیص ارز دانشجویی پیشنهاداتی را ارائه کرده است.

زلفی گل همچنین با اشاره به تاسیس شعب برون مرزی دانشگاه‌های ایران در کشور عراق، اظهار داشت: دانشگاه‌های بزرگ ما مثل دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و بعضی از دانشگاه‌های شهرستانی با دانشگاه‌های عراق توافقاتی داشتند و در حال تاسیس شعبی در این کشور هستیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • هشدار مقام اتحادیه اروپا به چین درباره صنعت زدایی
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید