Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 128 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 780 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 250 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 380 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 128 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 890 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.   قیمت ارز و طلا نسبت به پنج شنبه گذشته کاهش داشته است. فعالان بازار طلا و سکه می گویند: دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بین مردم وجود ندارد و بازار در رکود به سر می برد. بازاری‌ها می گویند: بعد از کاهش چند میلیونی قیمت سکه دیگر تقاضایی برای خرید سکه نداریم.   افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روزهای اخیر بازهم تکرار شد ولی خیلی دوام نداشت چراکه دلار نیز از کانال 26 هزار تومان به کانال 25 هزار تومان بازگشت.   بانک مرکزی تلاش می کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضاهای ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه ای در بازار نباشیم. با این حال اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.   در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 25 هزار و 780 تومان، یورو 31 هزار تومان و درهم امارات 7 هزار و 100 تومان اعلام شده است . 
در صرافی‌های بانکی هم امروز قیمت فروش دلار  25 هزار و 750 تومان و قیمت خرید دلار با اختلاف 1000تومانی نسبت به قیمت فروش، 24 هزار و 750 تومان تعیین شده است.نرخ فروش یورو  معادل 31 هزار و 600 تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 6500 تومان اعلام شده است.
نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دلار طلا سکه هزار تومان تومان و قیمت قیمت سکه قیمت ارز قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟

حرم امام رضا (ع) در این شهر باعث شده تا زائران زیادی از سرتاسر ایران و حتی کشورهای مذهبی دیگری بخواهند برای زیارت این حرم راهی شهر مشهد شوند. امکانات رفاهی و تفریحی مشهد نیز جذابیت این شهر را برای گردشگران بیشتر کرده‌است. اگر بخواهید به این شهر جذاب سفر کنید، می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل مختلفی نظیر هواپیما، قطار، خودروی شخصی یا اتوبوس استفاده کنید.

هواپیما به نسبت وسایل حمل‌ونقل دیگر سریع‌تر و راحت‌تر است؛ اما برای سفر با آن باید هزینه بیشتری را بپردازید.

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید بلیط هواپیما ارزان‌قیمت مشهد را پیدا کنید.

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت بلیط

در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد لازم است که به ویژگی‌های آن بلیط توجه کنید و با مقایسه ویژگی­های بین بلیط ­های مختلف، بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد را پیدا کنید. در ادامه این ویژگی­ها را معرفی می‌کنیم:

۱. نوع بلیط: نوع بلیت شامل بلیت سیستمی و چارتری می‌شود. درصورتی‌که قصد داشته باشید در زمان‌های شلوغ سفر نظیر ماه محرم، ماه رمضان، تولد و شهادت امام رضا به مشهد سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ بلیط های سیستمی بروید و خرید خود را از یک تا چند هفته زودتر انجام دهید. اگر هم زمان سفرتان را در فصول خلوت سال یعنی زمان‌هایی که تقاضا برای سفر به مشهد کاهش پیدا می‌کند، قرار دهید، می‌توانید به سراغ بلیط های چارتری بروید و زمان پروازتان را برای چند روز آینده حتی فردا قرار دهید تا بتوانید بلیط‌های لحظه آخری را شکار کنید.

۲. کلاس پروازی: اگر می‌خواهید بلیط ارزان مشهد را پیدا کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای کلاس پروازی تجاری یا بیزینس به سراغ کلاس اکونومی بروید. اکثر ایرلاین­های داخلی کلاس اکونومی را ارائه می­کنند. اما اگر برخی از ایرلاین‌ها نظیر ایران‌ایر تور یا چابهار ایرلاین در مسیر پروازی مشهد کلاس بیزینس خود را ارائه کرده‌اند، از خرید آن‌ها اجتناب کنید تا هزینه‌های سفر شما کاهش پیدا کند.

۳. ایرلاین: اگر بتوانید بلیت هواپیمای ایرلاین‌های مختلف را که کلاس پروازی­شان نیز یکی است را در یک صفحه ببینید، متوجه تفاوت قیمت آن‌ها می‌شوید.

۴. زمان خرید بلیت: یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت نهایی بلیت هواپیما زمان خرید است. همان‌طور که در چند خط گذشته گفتیم در برخی از اوقات سال که میزان تقاضا برای سفر به مشهد بیشتر می‌شود، قیمت بلیط هواپیمای آن نیز گران‌تر می‌شود. از طرفی اوقات خلوت سفر باعث کاهش قیمت بلیت هواپیمای مشهد می‌شود. این اوقات شامل فصول سرد سال نظیر پاییز و زمستان می‌شود.

جالب است بدانید که قیمت بلیط هواپیمای مشهد در طول هفته و حتی ۲۴ ساعت شبانه‌روز نیز تغییر می‌کند. اگر زمان سفرتان را در اواسط هفته یعنی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه قرار دهید و به سراغ پروازهایی بروید که ساعت پروازشان از نیمه‌شب تا اوایل صبح است، می‌توانید با هزینه کم‌تر بلیت هواپیمای این مسیر را خریداری کنید.

۵. وب‌سایت: اگر قصد دارید خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید، حتماً به این نکته توجه کنید که وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما هرکدام دستمزد متفاوتی را برای یک پرواز در یک روز و یک ساعت خاص می‌گیرند. اگر بتوانید وب‌سایتی را پیدا کنید که بلیط هواپیمای مشهد را ارزان‌تر ارائه می‌کند، می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

۶. استفاده از بازار آنلاین خدمات سفر: اگر حوصله و وقت کافی برای سر زدن به تک‌تک وب‌سایت­های فروش بلیط را ندارید، می‌توانید به سراغ بازار آنلاین خدمات سفر بروید. در این بازار بلیت هواپیمای عرضه شده توسط ۴۴ وب‌سایت مختلف را می‌توانید در یک صفحه و یک‌جا مشاهده کنید. درنتیجه با مقایسه قیمت، امکانات و خدمات هر پرواز می‌توانید ارزان‌ترین را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. اگر هم به دنبال رزرو هتل مشهد یا تور مشهد هستید، می‌توانید در این وب‌سایت ارزان‌ترین محصولات را پیدا کنید.

چگونه بلیط ارزان‌قیمت مشهد را خریداری کنیم؟

برای اینکه بتوانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد به نکات زیر دقت کنید:

به سراغ کلاس پروازی اکونومی بروید.

تاریخ سفرتان را در اواسط هفته قرار دهید.

پروازهایی که ساعتشان بعد از نیمه‌شب تا اوایل صبح است را انتخاب کنید.

از وب سایتی خرید کنید که کارمزد کمتری می‌گیرد.

از ایرلاینی خریداری کنید که قیمت بلیط هواپیمای آن ارزان‌تر است.

اگر می‌خواهید تمامی این موارد را در زمان خرید از یک وب‌سایت رعایت کنید، به سراغ بازار آنلاین خدمات سفر بروید. در بخش فیلترهای آن می‌توانید ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین امکان انتخاب ساعت پرواز، بازه‌ی قیمت، کلاس پروازی و همچنین وب‌سایت عرضه‌کننده بلیط برای شما وجود دارد.

در بخش تقویم قیمتی آن نیز می‌توانید قیمت بلیط هواپیمای مشهد را در چند روز آینده مشاهده کنید. ارزان‌ترین روز با رنگ سبز نشان داده می‌شود. هم چنین می‌توانید لیست نتایج جستجو را بر اساس قیمت مرتب کنید تا ارزان‌ترین بلیت در ابتدای لیست به شما نمایش داده شود.

بلیط هواپیمای مشهد ارزان‌تر است یا بلیط قطار؟

همان‌طور که در بخش پیشین مقاله گفتیم، قیمت بلیط هواپیمای تهران مشهد در اردیبهشت‌ماه در بازه قیمتی ۱ میلیون تا حدود ۵ میلیون تومان قرار داشت. از طرفی قیمت بلیت قطار همین مسیر در اردیبهشت ماه در بازه قیمتی ۲۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان است. مدت زمان سفر با قطار از تهران تا مشهد بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت طول می‌کشد. درحالی‌که مسیر بین این دو شهر با هواپیما از ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه تا نهایتاً ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می‌کشد.

پس اگر هزینه رفت و آمدتان برایتان اهمیت دارد، قطار برای شما مناسب‌تر است. اما اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن به شهر مشهد سفر کنید، می‌توانید از نکاتی که در این مقاله گفتیم، استفاده کنید تا بلیط ارزان هواپیما را پیدا کنید.

سفر با هواپیما یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین شیوه‌های سفر کردن است. اگر قصد دارید در سریع‌ترین زمان ممکن به مشهد برسید، به سراغ بلیط هواپیما بروید. در این مقاله به شما توضیح داده‌ایم تا که چه عواملی بر روی قیمت نهایی بلیت هواپیمای مشهد تأثیرگذار است و نکاتی را ارائه کردیم تا در هنگام خرید بلیت این مسیر بتوانید ارزان‌ترین انتخاب را داشته باشید.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی