Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:30:48 GMT

ذوالنوری: همه دولت‌های اروپایی باید مضمحل شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۱۳۹۸

ذوالنوری: همه دولت‌های اروپایی باید مضمحل شوند

 

به گزارش تابناک، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به قطعنامه پارلمان اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران نوشت:

« طبق مفاد بیانیه فضولانه و مداخله جویانه اتحادیه اروپا در واکنش به اعدام جاسوسشان، اگر بنا باشد ناقضین حقوق مردم ایران مجازات شوند، همه دولت‌های اروپایی باید مضمحل شوند چون بیشترین نقض حقوق ملت ایران را آنها مرتکب شده اند از اجراء انواع تحریم تا پرورش و پشتیبانی تروریستهای جنایتکار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران نیز در واکنش به قطعنامه پارلمان اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، گفت که اگر سازوکار تحریم ناقضان حقوق مردم ایران اجرایی شود، برخی دولت‌های اروپایی از رسمیت می‌افتند چراکه بسیاری از مقام‌های اروپایی با اعمال تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه علیه ملت ایران، نقش مؤثری در نقض حقوق مردم ایران از جمله "حق حیات" ، "حق سلامت" ، "حق آموزش" ، "حق اشتغال" و "حق بر توسعه" داشته و دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش اولسان هیوندای عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار علی باقری کنی مجتبی ذوالنوری دولت های اروپایی هفته پژوهش اولسان هیوندای عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس

کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

به گزارش ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • تحریم ۱۳ فرد و شرکت آمریکایی توسط ایران
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا