Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری می گوید: انسجامی در پرسپولیس وجود دارد که خیلی به قهرمانی تیم خوش ‌بین هستم

وحید امیری هافبک پرسپولیس که از همراهی تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا محروم است،‌ گفت که حضور این تیم در این مسابقه از بازی کردن خودش مهمتر است.

به گزارش طرفداری، وحید امیری که به دلیل محرومیت بازی امروز پرسپولیس برابر اولسان هیوندای را از دست داده، گفت:‌

ان ‌شاالله نماینده شایسته کشورمان، جام قهرمانی را بگیرد و پس از سالیان سال، این افتخار را نصیب کشورمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌ توانیم گاهی ناراحتی خود را نادیده بگیریم. هر بازیکنی دوست دارد در مهمترین تورنمنت زندگی خود شرکت و به تیمش کمک کند. با این حال شرایط مهیا نشد که کنار تیم باشم و تیم را همراهی کنم.

وحید امیری با اشاره به بازیکنان غایب پرسپولیس در فینال تصریح کرد:

پهلوان، مهدی ‌خانی و شریفی هم دوست دارند کمک کنند. برخی بازیکنان در فینال لباس پرسپولیس را می ‌پوشند و بازیکنان دیگری هم هستند که انرژی مثبت به تیم می‌ دهند. سعی کردیم در تمرینات، رقیب خوبی برای تیم باشیم و شرایط را برای بازی با نماینده کره جنوبی شبیه ‌سازی کنیم. اگر بچه ‌ها همت کنند و قهرمان شویم، راه زیادی داریم. چون تا بوده از این بازی ‌ها بوده است. باید همیشه آماده باشیم و به عنوان یک سرباز، هر کمکی از دست ‌مان برمی‌ آید ارائه کنیم.

هافبک پرسپولیس در این باره که آیا پشیمان نیست که مقابل النصر کارت زرد گرفت و محروم شد، گفت:

برای چند لحظه انگار کل دنیا سرم خراب شد. حدود 20 دقیقه از بازی باقی مانده بود و مسابقه با تساوی 1-1 دنبال می‌ شد. دیدم صعود پرسپولیس به فینال، از بودن یا نبودن امیری مهمتر است و خیلی زود آن را فراموش کردم. من در جو شکست النصر بودم و متوجه نشدم، اما جای گلایه دارد کسانی که آن زمان مسئول بودند، باید اعتراض می ‌کردند. اعتراض به کارت زرد یا قرمز را در فاصله دو ساعت تا بازی، کار را راحت ‌تر می‌کرد. این موضوع را به فال نیک می ‌‌گیرم و صعود به فینال مهم بود.

امیری در خصوص تمرینات هفته گذشته پرسپولیس افزود:

تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و یک بازی درون تیمی خوب هم داشتیم. شرایط ایجاد شده که ما هر چه در توان داشتیم، باید برای بازی بگذاریم. همه چیز آماده است و جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. انسجامی در پرسپولیس وجود دارد که خیلی به قهرمانی تیم خوش ‌بین هستم. این انسجام نتیجه چندین سال تلاش است که امیدوارم به ثمر بنشیند و با دعای مردم بتوانیم جام را به آنها هدیه کنیم.

امیری در پاسخ به این پرسش که جای چه بازیکنی در فینال خالی است، گفت:

خیلی دوست داشتم بازیکنانی که در سال‌ های گذشته در این تیم زحمت کشیدند و جان ‌شان را گذاشتند، کنار ما باشند. دل آنها همراه ماست، اما کنار ما نیستند و مطمئنم دعای خیر این بازیکنان با ماست. دوست داشتم علیرضا بیرانوند کنار ما بود. او دین خود را به پرسپولیس و فوتبال ایران ادا کرد و تمام تلاش خود را کرد. اگر اینجا هستیم، به خاطر سختی ‌ها و تلاش بازیکنانی است که با جان و دل بازی کردند. امیدوارم شاهد درخشش و سربلندی بیرانوند باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد

وحید امیری دومین پنالتی سرنوشت ساز زندگی ورزشی خود را در اراک از دست داد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

  ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس