Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه انتخابات هیات های ورزشی در رشت ایراد دارد، گفت: گاهی فدراسیون به استان تحمیل می کند که یک شخص خاصی حتما رئیس هیات شود و با لابی براحتی سرمایه ها و پیشکسوتان ورزشی را از رده خارج می کنند که این امر منجر به ایجاد ابهام در افکار عمومی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سیدعلی آقازاده، نماینده مردم رشت در مجلس در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان رشت در فرمانداری این شهر با اشاره به مشکلات ساختاری مدیریت مجموعه ورزشی استان گیلان، اظهار کرد: می بایست مجموعه ورزش و جوانان استان و سازمان های ذیربط و پشتیبان همه یک حرف واحد بزنند و برای توسعه ورزش گیلان بصورت متمرکز و هدفمند عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ماده واگذاری سالن های ورزشی مازاد گفت: یک‌قانونی که ۱۰سال قبل تصویب شده وحی منزل نیست، وقتی که مسئولین تخصصی امر تشخیص می دهند برنامه ای به نفع مجموعه نیست باید در آن تغییر ایجاد شود.

انتقاد از لابی گری ها و خروج پیشکسوتان از رده ورزش

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات هیات های ورزشی در رشت ایراد دارد افزود: گاهی فدراسیون به استان تحمیل می کند که یک شخص خاصی حتما رئیس هیات شود و با لابی براحتی سرمایه ها و پیشکسوتان ورزشی را از رده خارج می کنند که این امر منجر به ایجاد ابهام در افکار عمومی می شود.

پرهیز از موج سواری سیاسی در حوزه ورزش

آقازاده با تاکید بر اینکه موج سواری های سیاسی تنها باعث نابودی حوزه ورزش شده است اضافه کرد: مشکلات با حمایت، اتحاد و همفکری افراد در کنار یکدیگر حل می شود، مثل مشکل سپیدرود، که به نوعی پاشنه آشیل ورزش استان محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه روستاها به نوعی تبدیل به یک شهر کوچک شده اند و تنها نام روستا بر روی آنها است، گفت: بردن ورزش به روستاها یا ایجاد یک سالن ورزشی برای هرچند روستا یا دهستان از جمله اقدامات ضروری در حوزه ورزش است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج