Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:43:04 GMT

هادی چوپانی به فینال مستر المپیا 2020 راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۱۸۴۸

هادی چوپانی به فینال مستر المپیا 2020 راه یافت

هادی چوپانی معروف به گرگ ایرانی به جمع 4 نفر برتر مسابقات مسترالمپیا راه پیدا کرد

هادی چوپانی که سال گذشته توانسته بود مدال برنز مسابقات مستر المپیا را از آن خود کند در مرحله مقدماتی این مسابقات که در فلوریدا برگزار می ‌شود توانست در جمع چهار نفر برتر قرار گیرد و به فینال رقابت ‌ها صعود کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از دانشجو، هادی چوپانی که سال گذشته توانسته بود مدال برنز این رقابت ‌ها را از آن خود کند در مرحله مقدماتی این مسابقات که در فلوریدا برگزار می ‌شود توانست در جمع چهار نفر برتر قرار گیرد و به فینال رقابت ‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگ ایرانی به همراه برندون کوری، فیل هیث و بیگ رامی از گروه مقدماتی جزو 4 نفر برتر شدند.

فیل هیث یکی از شناخته شده‌ ترین چهره‌ های شناخته شده مستر المپیا است و توانسته است که هفت بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سایت مسابقات با اشاره به حضور چوپانی در این دوره نوشته است که گرگ ایرانی به سختی روادید حضور در کشور آمریکا را کسب کرد، اما این باعث نمی ‌شود که وی در رقابت ضعیف باشد. او ممکن است که چهره مسابقات 2020 باشد، اما باید منتظر ماند که وی چه سناریوی برای دیدار فینال دارد.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفر برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴