Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه دائمی دانش و پژوهش مرکز مطالعات نیروی پدافند هوایی و آیین رونمایی از ۸ جلد کتاب پژوهشی، با حضور امیر صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در ستاد این نیرو افتتاح شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه دائمی دانش و پژوهش مرکز مطالعات نیروی پدافند هوایی و آیین رونمایی از ۸ جلد کتاب پژوهشی، با حضور امیر صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در ستاد این نیرو افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر صباحی فرد دز این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش ایران اسلامی گفت: پژوهش، فناوری و کار آفرینی از محور‌های اصلی رشد و توسعه است و از نظر برنامه ریزی، توسعه اقتصادی و توسعه پایدار دارای اهمیت بسیاری است و تاثیرگذاری آن در تمدن کنونی و آینده بسیار روشن و بدیهی است.

وی با تاکید بر کاربرد کردن محصولات پژوهشی تصریح کرد: امروز نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته بر همگان واضح و مبرهن است و حوزه پژوهش بستر مناسبی برای بروز و ظهور خلاقیت‌ها در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکار‌های مناسب است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی افزود: در راستای طراحی سامانه‌های بومی و استفاده از قطعات جدید و محصولات پژوهشی، از ۲۵۰ طرح ارائه شده ۱۳۰ عنوان مورد تایید قرار گرفت که هشت عنوان از این طرح‌ها در قالب پژوهش‌های علمی به صورت کتاب منتشر و امروز رونمایی شد و ان شاء الله در اختیار مناطق و گروه‌های پدافندی قرار می‌گیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی که طرح‌های پژوهشی آنان از سوی دبیرخانه دفتر مطالعات به تایید رسیده بود با اهداء لوح و جایزه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر صباحی فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی ارتش نیروی پدافند هوایی امیر صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد