Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@08:28:30 GMT

فریاد دست جمعی استقلالی ها در فولاد شهر / عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۲۰۳۷

فریاد دست جمعی استقلالی ها در فولاد شهر / عکس

استقلالی ها در جریان بازی مقابل ذوب آهن به شدت از داور شاکی بودند

فریاد دست جمعی بازیکنان استقلال سر داور، استادیوم فولاد شهر را لرزاند.

به گزارش طرفداری، دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن یک صحنه ویژه داشت، جایی که ارسلان مطهری روی خطای مدافع ذوب آهن سرنگون شد اما داور به جای کارت قرمز به یک کارت زرد بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این صحنه محمود فکری به شدت از داور بازی شاکی بود و با فریاد سر مرتضی منصوریان تلاش کرد تصمیم او را عوض کند.

به جز محمود فکری، پرویز مظلومی و حنیف عمران زاده دیگر نفرات نیمکت استقلال بودند که به شدت به تصمیم داور اعتراض داشتند و سعی کردند نظر او را عوض کنند. در این بین نظر کارشناسان داوری نشان می دهد اعتراض اعضای کادرفنی استقلال به حق است اما داور خیلی قبل تر یک پنالتی هم به نفع ذوب آهن اعلام نکرد.

عصبانیت کادر فنی استقلال بابت تصمیم مرتضی منصوریان عصبانیت کادر فنی استقلال بابت تصمیم مرتضی منصوریان

 

همچنین بخوانید:

محمود فکری: چندین بازی است پنالتی ‌های ما را نمی ‌گیرند؛ وزیر ورزش به برخی اتفاقات ورود کند

رحمان رضایی در جواب محمود فکری: به وزیر بگویید به پنالتی دقیقه 30 ما هم ورود کند!

حیدر سلیمانی: داور پنالتی به نفع ذوب آهن و اخراج به نفع استقلال را نادیده گرفت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود فکری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی پیکان روز پنجشنبه در مصاف با مس رفسنجان ترکیبی غافلگیرکننده را به زمین فرستاد. او جوان‌های زیادی را در ترکیب تیمش قرار داد که یکی از این نفرات محمدرضا دیناروند گلر 21 ساله این تیم بود.

دیناروند که محصول آکادمی باشگاه استقلال است و تا ابتدای فصل جاری هم به‌عنوان گلر سوم یا چهارم در تمرینات این تیم حضور داشت، امسال به پیکان تهران پیوست و روز پنجشنبه مقابل مس برای اولین‌بار در ترکیب خودروسازان حضور پیدا کرد.

این دروازه‌بان جوان در طول 120 دقیقه مسابقه با مس رفسنجان با عکس‌العمل‌های خوب خود نشان داد که آینده مناسبی در انتظارش است و یک دروازه‌بان خوب به فوتبال ایران معرفی شده است.

دیناروند با سیوهای متعدد و خوب توانست نقش مهمی در رفتن بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی داشته باشد؛ هرچند که در ضربات پنالتی نتوانست کاری انجام بدهد و برای تیمش مفید باشد.

بی‌شک دروازه‌بان جوان خودروسازان نشان داد که می‌تواند در آینده برای تیمش مفید باشد؛ البته که حضور او با توجه به سابقه چند سال حضور در استقلال و جدایی از این تیم به حسرتی بزرگ برای طرفداران آبی‌پوش تبدیل شود.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!