Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق زورگیر سعادت‌آباد با شلیک پلیس به دام افتاد.

به گزارش ایمنا، فرمانده یگان امداد پلیس تهران از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که از شهروندان زورگیری می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: از خودروی متهم پنج دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر، افزود: روز گذشته مأموران گشت انتظامی یگان امداد حین گشت زنی در محدوده خیابان "خیابان دادمان" متوجه فریادهای شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش شدند که بلافاصله برای بررسی موضوع به شهروند مراجعه و مشخص شد راننده خودروی پرایدی با سرقت تلفن همراهش از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بلافاصله مأموران به تعقیب متهم پرداختند و موفق شدند، پس از مدتی تعقیب خودرو وی را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک باعث بر هم خوردن تعادل و زخمی شدن موتور سوار عبوری شده بود، مشاهده کنند.

فرمانده یگان امداد خاطرنشان کرد: مأموران دستور توقف را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی همچنان به فرار خود ادامه و به ناچار برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودروها چند تیر هوایی شلیک و در نهایت لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دادند و بدین ترتیب موفق شدند، خودرو متهم را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو متهم پنج دستگاه گوشی هوشمند سرقتی و یک قبضه سلاح سرد، کشف شد، افزود: متهم معترف شد، با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند سوءاستفاده و موبایل آنها را سرقت می‌کرده و در صورت مقاومت آنان با تهدید سلاح سرد از آنان زورگیری می‌کرده است.

بنابه گزارش رکنا، سرهنگ القاصی مهر افزود: متهم برای تحقیقات پلیسی به پلیس پیشگیری انتقال یافت.

کد خبر 462706

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دام دستگیری زورگیری خیابان سعادت آباد تهران هشدار پلیس اتهامات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند