Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر انجمن جهت‌یابی  هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی و ورزشکار نخبه و مدال‌آور استان در مسابقات  انتخابی تیم ملی و نظامیان ایران در کرمانشاه خوش درخشید.

در این ماراتن ملی «جواد سلیمانی» با کسب ۱۹هزار و ۵۷۷ امتیاز در آیتم‌های مختلف این رقابت‌ها با گردن‌آویز نقره بر سکوی دوم مسابقات ایستاد و به نخستین اردوی تیم ملی نظامیان ایران اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ صربستان دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که مربیگری جهت‌یابی،  تخصصی هلی‌برن و راپل و آمادگی جسمانی را دارد در دو دوره مسابقات چهارگانه ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ روسیه به نایب قهرمانی رسید، پدیده مسابقات کشوری جهت‌یابی سال ۹۵، نایب قهرمان چندین دوره مسابقات آمادگی جسمانی دانشجویان نیروهای مسلح و مقام سوم مسابقات دو ومیدانی پنج کیلومتر دانشجویان کشور ۱۳۹۶ را نیز به‌دست آورده است.

درخشش دارترهای خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری

در نوزدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور (اداک) گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ورزشکاران خراسان‌جنوبی سیبل رقابت‌ها را خوب نشانه کردند.

در این رویداد ورزش ملی «درخانه بمانیم تا چرخه انتقال ویروس قطع شود» قریب‌ بر ۲۰۰ بانوی برتر دارت ایران به میزبانی البرز به رقابت پرداختند.

در نوزدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور (اداک) آتنا بیگمی  دارتر جوان و لیگ برتر دارت کشور در فینال رقابت‌ها بر محبوبه جعفرپور از استان  البرز  با نتیجه ۴ بر یک  پیروز شد و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به‌دست آورد، مریم عرفانیان و سمیرا سلیم  نیز از خراسان‌جنوبی توانستند به مقام سوم مشترک رقابت‌ها دست‌ یابند و زهره فنجانی نیز به مقام پنجم مشترک رسید.

از خراسان‌جنوبی در نوزدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور سمیرا سلیم، فهیمه زارعی، زهرا بهمدی، آتنا بیگمی، مریم عرفانیان، زهرا علیزاده، بتول داوری، دیبا تبریزی، مطهره سلطانی، کوثر قاسمی، زهرا محمدزاده، زهره فنجانی، الهه زیدری، زهرا مومن‌، هانیه اباذری، فرزانه حسینی
سارا شهاباد، مریم رجبی و مرضیه مومن حضور فعال داشتند.

نایب قهرمانی «خدمتی» در مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور

پرونده مسابقات تیراندازی آنلاین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور 108 ورزشکار از هفت کشور جهان به‌میزبانی نمادین کشور سنگاپور با معرفی نفرات برتر بسته شد.

در این ماراتن جهانی «نجمه خدمتی» تیرانداز شایسته و المپیکی خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز نقره در جایگاه دوم رقابت‌های تیراندازی با تفنگ‌بادی قرار گرفت، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده از کشورمان به ترتیب مقام‌های ششم و سیزدهم را کسب کردند.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی تیم ملی تیراندازی خراسان جنوبی دوره مسابقات خراسان جنوبی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو