Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@02:10:33 GMT

تولید دو اثر ویدیویی با حضور نابغه قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۳۲۴۵

تولید دو اثر ویدیویی با حضور نابغه قرآنی

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با هدف تشکر از کادر درمان و مدافعان سلامت مردم اقدام به تهیه و تولید دو اثر ویدئویی کوتاه مدت کرده و آن را به پاس چندین ماه تلاش و جان فشانی خالصانه پرستاران و کادر پزشکی در ایام کرونا تقدیم به این قشر فداکار و از خود گذشته خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار با حضور استاد احمد ابوالقاسمی و حنانه خلفی به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور تهیه و تولید گردیده است و در آن به صورت مجازی و حضوری از پرستاران یکی از مراکز درمانی تهران به نیابت از مدافعان سلامت کشور با اهدای هدایایی ارزشمند تقدیر و تشکر شده است.

همچنین در حاشیه ساخت این ویدئو کلیپ‌ها و با هماهنگی‌های صورت گرفته گروهی از خادمین افتخاری و فعالان قرآنی آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به پاس صبوری، حمایت و همراهی همه جانبه خانواده کادر درمان کشور از زحمت کشان این عرصه، با حضور در منزل یکی از پرستاران با خانواده وی دیدار و هدایای متبرک این آستان مقدس را تقدیم ایشان کردند.

شایان ذکر است اثرهای تولید شده در ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های گروهی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1084615 برچسب‌ها حنانه خلفی احمد ابوالقاسمی سازمان دارالقرآن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حنانه خلفی احمد ابوالقاسمی سازمان دارالقرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • روایتی از «گل آقا» نابغه تکرار نشدنی طنز ایران
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود