Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان پیکان موفق شد در دیدار با خجسته اسلامشهر به برتری رسید و صدرنشین باقی ماند.

میترا شعبانیان بعد از این بازی اظهارداشت: خجسته در بازی امروز بسیار خوب کار کرد، در اینجا باید از سرمربی تیم تشکر کنم که زحمت کشیده و این جرات را داشته با بازیکنان جوان در لیگ شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بازیکنان ما در ست نخست خوب کار نکردند که یکی از دلایل آن ساعت بازی بود. از زمان شروع تمرینات، در این ساعت تمرینی نداشتیم. طبق زمان لیگ به گونه‌ای تمرین می‌کردیم که بین ساعت ۱۵ تا ۱۶ باشد تا شرایط بدنی بچه‌ها با زمان مسابقه هماهنگ شود‌.

سرمربی پیکان یادآور شد: خیلی از بازیکنان ما ناهار نخورده بودند و این تغییر ساعت بنا به دلایلی بود. از فدراسیون خواهش می‌کنم قبل از بازی ما با ذوب‌آهن برای دور نهایی برنامه را مشخص کنند. امیدوارم اگر این برنامه مشخص شد تغییر نکند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال بانوان لیگ برتر میترا شعبانیان پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند

 باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اتفاقات دیدار با سپاهان اصفهان، تصمیم به شکایت از باشگاه اصفهانی گرفته است.

به گزارش تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طُرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم‌آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است متأسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باورکردنی نبود.

این مسئله به حدی بود که مأموران ناچار به تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست