Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: از اینکه شورای نگهبان ایراداتی به مصوبات مجلس در بودجه بگیرد، نگرانی نداریم چراکه میزان تغییرات و اصلاح ساختاری که به دنبال آن هستیم در راستای مواردی است که شورا و قانون اساسی برآن تاکید دارد. حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به چگونگی تائید کلیات بودحه سال ۱۴۰۰ گفت: به اعتقاد بنده باید دو روش همکاری با دولت برای اصلاح ساختار بودجه و  همکاری با شورای نگهبان برای تغییر در این بودجه را مدنظر قرار داد تا بتوان با کلیات موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده مجلس بیان داشت: البته همه باید بدانند که مجلس به دنبال افزایش بی رویه بودجه سال ۱۴۰۰ نیست تا این رویکرد کلیات بودحه را به هم بریزد.

رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس اظهار داشت: البته نخستین بار است که شاهد افزایش چشم‌گیر بودجه سالیانه هستیم و این افزایش بودجه بی‌سابقه بوده است؛ بنابراین ما به دنبال این هستیم که تاجایی که ممکن است بودجه را شفاف کنیم و شفافیت در بودجه هم مورد ایراد شورای نگهبان نخواهد بود.
حاجی بابایی تاکید کرد: همچنین تلاش می‌کنیم که منابع بودجه را واقعی کنیم که این مسئله هم مورد ایراد شورای نگهبان نخواهد بود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: بنابراین ما از اینکه شورای نگهبان ایرداتی به مصوبات مجلس در بودجه بگیرد نگرانی نداریم چراکه میزان تغییرات و اصلاح ساختاری که به دنبال آن هستیم  در راستای مواردی است که شورا و قانون اساسی برآن تاکید دارد.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: رد کلیات لایحه بودجه موضوعی نیست که بتوان از هم اکنون درباره آن اعلام نظر کرد و باید ابتدا کار کارشناسی بر روی بودجه انجام شود و پس از آن اعلام نظر کرد.   بیشتر بخوانید: اعلام موجودیت فراکسیون «مناطق محروم و شهر‌های در حال توسعه» در مجلس |مدیریت حمایت‌های دولتی؛ مأموریت اصلی

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم