Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، علی پروین پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با این باخت هیچ چیز از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود. اولسان تیمی نبود بازی را ببرد بچه‌های ما سوار بودند. به نظرم باید از کناره‌ها بیشتر سانتر می‌کردند. آنها 11 نفره دفاع می‌کردند اما به هرحال هرچه بگوییم دیگر فایده‌ای ندارد تا همینجای هم آمده‌اند دم‌شان گرم؛ ان‌شا‌ءالله باز هم در لیگ قهرمان می‌شوند و وارد آسیا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد داوری گفت: به نظرم داور کمی کم لطفی کرد، پنالتی دوم درست بود اما پنالتی اول می‌توانست نگیر. فکر کنم تصمیم داور یک مقدار سخت‌گیرانه بود و یک مقدار سوت‌هایش هم می‌چربید.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یحیی در این مسابقه دستش خالی بود و کسی را نداشت که تعویض کند. پرسپولیس 3-4 گل در آسیا خورده که همه‌اش پنالتی بود این نشان می‌دهد که دفاع خوب بوده است. فوتبال 50 درصد شانس است و اگر با ما یار بود می‌توانستیم برنده شویم. اگر پرسپولیس قهرمان می‌شد خیلی برای ملت ما خوب بود. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد. 

پروین در مورد خطای هند مهدی شیری گفت: به نظر من دفاعی باتجربه نباید این کار را انجام دهد. امیدوارم هواداران در این سایت‌ها و فضاهای مجازی به بازیکنان امثال شیری فحاشی نکنند، من از آنها خواهش می‌کنم. فوتبال، همین است و این مسائل پیش می‌آید. تا یک نفر اشتباه نکند گلی زده نمی‌شود، همانطور که گل پرسپولیس هم از روی اشتباه بازیکن حریف بود. 

وی در مورد ادامه فصل پرسپولیس بیان داشت: پرسپولیس اگر قهرمان می‌شد از لحاظ مالی هم خیلی خوب بود چون بدهی‌ها پرداخت می‌شد. در حال حاضر سمیعی آمده و مدیریت خوب است. شکوری هم در فدراسیون فوتبال کار اجرایی کرده و می‌تواند کمک کند. امیدوارم دغدغه پول وجود نداشته باشد. هر سال استقلال و پرسپولیس این مشکل را دارند. اگر  بچه‌ها از لحاظ مالی تأمین باشند همینطور که دیدید چشم‌شان را جلوی توپ می‌گذارند.

پروین گفت: زمانی که ما در قطر حذف شدیم فکرش را نمی‌کردیم که این اتفاق بیفتد آن روز غلامپور روزش نبود. به همین دلیل می‌گویم فوتبال 50 درصد شانس است. اگر همین سیستم (VAR) نبود داور پنالتی‌ها را نمی‌گرفت. حالا باید دست به دست هم بدهیم تا لیگ قوی شود. با لیگ قوی تیم ملی هم قوی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌هایی مانند نساجی یا نفت مسجدسلیمان هیچکدام پول ندارند. من چند سال پیش که مراسم افطاری بود به آقای روحانی رئیس جمهور گفتم که شما 500 میلیارد برای این 16 تیم کنار بگذارید که او گفت باید خصوصی شود. همین الان پرسپولیس را 300 میلیارد تومان قیمت گذاشته‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

عباس شیری گفت: در سطح استان قم افزون بر ۱۲ هزار و ۸۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با اشاره به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی، ابراز داشت: ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کل کشور در صف بیمه هستند در حالی‌که سهمیه ابلاغی امسال بیمه‌شدن ۱۰ هزار کارگر است.

شیری گفت: تمامی کارگران ساختمانی واجد شرایط استان از نظر اشتغال به این حرفه راستی‌آزمایی شده و دارای شناسنامه کاری مشخص هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با انتقاد از قطع مستمر بیمه کارگران ساختمانی، تصریح کرد: کارگران ساختمانی ممکن است به‌خاطر نبود پروژه فعال عمرانی چند روز مشغول کار نباشند و توقع ما این است که بررسی وضعیت بیمه این افراد این است که جلسات مربوطه با حضور نمایندگان انجمن‌های صنفی و بازرسان برگزار شود.

شیری با اشاره به طرح ساماندهی کارگران ساختمانی، تصریح کرد: به‌رغم تمامی پیگیری‌های انجام شده، اما هنوز مجموعه مدیریت شهری قم هیچ سازه و مکان استانداردی جهت استقرار این افراد در شهر پیش‌بینی و طراحی نکرده‌است.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم بیان کرد: با توجه به اینکه کارگران ساختمانی کارفرمای ثابتی ندارند به‌رغم مشکلات جاری این صنعت، کارگران ساختمانی از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور بهره‌مند نمی‌شوند.

شیری با بیان اینکه در استان قم کمبود کارگر ساختمانی وجود ندارد، تصریح کرد: مشکل اصلی این صنعت حقوق و مزایای آن است که سبب شده تا کارگران ساختمانی به مشاغل دیگر سوق پیدا کنند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مسکن کارگران ساختمانی، گفت: سه‌هزار و ۷۰۰ کارگر ساختمانی قم در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است