Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان گفت: امیدواریم از ابتدای دی ماه فوق‌العاده ویژه در احکام پرستاران قرار گیرد تا با اضافه شدن فوق‌العاده ویژه حقوق پرستاران افزایش یابد، رعایت‌ها باید مستمر باشد تا به وضعیت قبل باز نگردیم و پرستاران بتوانند خدمات بهتری را به بیماران ارائه دهند.

شیما صفازاده در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان با بیان اینکه تعدادی از همکاران در تابستان برای آمادگی مقابله با کرونا جذب شدند و مراحل استخدامی آن‌ها به سرعت انجام شد، اظهار کرد: در فصل زمستان نیز از طرف وزارت بهداشت سهمیه‌ای اختصاص داده شده، آزمون استخدامی آن تعیین و در فصل زمستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرستاران تمام قد برای مبارزه با کرونا در حال تلاش هستند، مطالبات و معوقات پرستاران در حال پرداخت شدن است و تا پایان شهریور ماه بخشی از مطالبات پرستاران پرداخت خواهد شد. رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان خاطرنشان کرد: محاسبات پرداخت پاداش کرونا تا انتهای فصل پاییز انجام، بودجه آن مشخص شده و به حساب پرستاران واریز خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان با اشاره به اینکه امیدواریم از ابتدای دی ماه فوق‌العاده ویژه در احکام پرستاران قرار گیرد، اضافه کرد: با اضافه شدن فوق‌العاده ویژه حقوق پرستاران افزایش می‌یابد، رعایت‌ها باید مستمر باشد تا به وضعیت قبل باز نگردیم و پرستاران بتوانند خدمات بهتری را به بیماران ارائه دهند.

کد خبر 462785

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مطالبات پرستاران کرونا و پرستاران مشکلات پرستاران استخدام پرستار سازمان نظام پرستاری پرستار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوق العاده ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر