Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخابات رییس هیات والیبال مازندران در ساری افزود : توسعه والیبال ملی ایران قطعا با توسعه والیبال استان ها و مناطق محقق خواهد شد.

وی توجه به رده های سنی در والیبال را مهم توصیف کرد و گفت : زمانی می توان به آینده والیبال کشور امید داشت که شاهد تلاش و انگیزه هیات های ورزشی استان ها باشیم

داورزنی از مازندران به عنوان معدن ناب ورزش کشور یاد کرد و افزود : مازندران در یک قرن گذشته همواره به عنوان قطب ورزش کشور شناخته می شود و ورزشکاران بزرگی را نیز معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مازندران مرکز مهمی برای والیبال محسوب می شود ، گفت : اینجا معدن مملو از طلای ناب است که باید برای استخراج از آن برنامه داشته باشیم و امیدواریم با فراهم شدن شرایط برای همه مناطق این استان، صیدهای خوبی از این دریای خروشان به نفع والیبال استان و کشور داشته باشیم.

داورزنی برنامه محوری و برنامه‌ی ریزی دقیق را عامل تحول در والیبال استان ها دانست و اظهار داشت : رئیس جدید هیات والیبال مازندران با همکاری و همدلی اداره کل ورزش و جوانان می تواند اتفاقات خوبی را برای این ورزش رقم بزند.

رییس فدراسیون والیبال گفت : توقع ما این است هیات والیبال مازندران که خاستگاه این رشته ورزشی است ، ضمن تعامل سازنده با اداره کل ورزش و جوانان در جهت توسعه این ورزش برنامه ریزی کند.

در مجمع انتخاباتی هیات والیبال مازندران دبیر فدراسیون این رشته ورزشی هم حضور داشت ، سیدپوریا نعیمی با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان انتخاب شد. سایر نامزدهای این سمت پیش از شروع رای گیری انصراف دادند.

همچنین در پایان برگزاری این مجمع، از سید میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال که سال ها به عنوان رئیس هیات والیبال مازندران خدمت می‌کرد ، تجلیل شد.

برچسب‌ها مازندران فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی مازندران فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی اخبار کنکور هیات والیبال مازندران والیبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت اماکن ورزشی در شهر قدس

به گزارش قدس آنلاین، وحید گلی کانی فرماندار شهرقدس چهارشنبه شب در آیین بدرقه ورزشکاران این شهرستان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ، طی سخنانی به میزان سرانه ورزشی این شهرستان و جایگاه‌ ورزشکاران شهرقدسی در سطح استانی و کشوری اشاره کرد و افزود : وضعیت حال حاضر ، ما را قانع نمی‌کند و با تلاش دست اندرکاران و هیات های ورزشی در پی ارتقاء کمی و کیفی آن هستیم.


وی افزود در بودجه سال گذشته شهرداری قدس ، اعضای شورای اسلامی دوره ششم و شهرداری ، عملکرد مطلوبی در حوزه ورزش داشتند که شامل تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت ابنیه ورزشی می‌باشد.


وی تصریح کرد: این امر یکی از اقدامات مثبت انجام شده برای ارتقاء سرانه‌های ورزشی است که امیدواریم توسعه ورزش در بخش همگانی و قهرمانی را به دنبال داشته باشد.
فرماندار شهرستان قدس ادامه داد یکی از دغدغه‌های مطرح شده توسط شهروندان، بحث زمین خاکی فوتبال ۳ هزار متری بود که ورزشکاران چندین دهه به صورت خاکی و غیر استاندارد از آن استفاده می‌کردند، درحال حاضر کاشت چمن این زمین که اعتبار اصلی آن از ظرفیت‌های درون شهرستانی تامین شده از پیشرفت ۹۰درصدی برخوردار است و بایستی در آینده جهت استفاده ورزشکاران بومی در اختیار هیات فوتبال این شهرستان قرار گیرد.


مقام عالی دولت در شهرستان قدس گفت: ما امروز برای اولین بار ،شاهد اعزام ۳ ژیمناستیک‌کار عضو تیم ملی از شهرستان قدس برای کسب سهمیه المپیک فرانسه هستیم که گواه استعداد جوانان و ظرفیت های خدادادی در این شهرستان می باشد .


گلی‌کانی تصریح کرد: بعضی از شهرهای کشور به عنوان یک قطب خاص ورزشی معرفی شده و باتوجه به وجود استعدادهای فراوان در شهرستان ما نیز به دنبال این هستیم که با برندسازی ،شهرستان قدس را به قطب ژیمناستیک کشور تبدیل کنیم چرا که در حال حاضر هم مربی تیم ملی و هم ۳ نفر از ملی پوشان ژیمناستیک کشور از همین شهرستان می‌باشند.


لازم به ذکر است در پایان این مراسم که علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان قدس حضور داشتند از سه ژیمناستیک کار و ملی پوش اهل شهرقدس آقایان محمدرضا خسرونژاد، هومن جعفری و علی اسدی تجلیل بعمل آمد .

شهرستان قدس در غرب استان تهران قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت اماکن ورزشی در شهر قدس
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم