Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@04:18:43 GMT

دستگیری قهرمان مسابقات ورزشی جهان در قم + جزئیات

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۶۷۰۳

دستگیری قهرمان مسابقات ورزشی جهان در قم + جزئیات

به گزارش رکنا،  جوان 25 ساله ای که سه دوره قهرمان مسابقات ورزشی نوجوانان جهان شده و میلیون ها تومان در پوشش خرید اینترنتی طلا در یکی از وبسایت ها کلاهبرداری کرده است دستگیر شد.

این متهم با رصد دقیق فضای مجازی طعمه هایی را شکار می کرد که قصد فروش طلا داشتند. او برای خردی طلا گرمی 10 تا 20 هزار تومان گران تر پیشنهاد خرید می داده و نهایتا از فروشنده شماره حساب یا شماره شبا می گرفته و با آگاهی از نقص سیستم بانکی فروشنده را فریب داده تا جایی که پیامک تایید حواله را با پیامک واریز اشتباه گرفته و طلا را تحویل می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متهم تا اینجا بیش از 5 شاکی دارد و پول های بادآورده را به راحتی به باد داده و تنها در دو ماه 80 میلیون تومان هزینه اقامت هتل کرده است و اکنون که در چنگال قانون افتاده چیزی در بساطش باقی نمانده است.

این جوان 25 ساله که معتاد به تریاک هم است اکنون در چنگ قانون است و پشیمان شده و می گوید دیگر مرتکب چنین خطایی نمیشود، اما این حرف ها را یک سال قبل هم گفته بود زمانی که طلا میخرید و دلار تقلبی می فروخت و دیگر راه برگشتی ندارد.

اما این نکته جالب توجه است که چرا با وجود اینهمه طلافروشی افرادی در فضای مجازی اقدام به فروش طلا می کنند و چرا برخی طلافروش ها برای سودی بیشتر اقدام به خرید طلای بدون فاکتور می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث استان قم کلاهبرداری سرقت طلا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا عکس فیلم قتل اینستاگرام دختر خانواده خانواده تویسرکانی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی