Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی سالیان اخیر هیچ تیمی در ایتالیا به اندازه آتالانتا، رم را اذیت نکرده است. جالوروسی طی 11 بازی اخیر خود مقابل آتالانتا فقط 1 بار با برد از زمین خارج شده و هر 2 بازی اخیر را به این تیم باخته است!

آتالانتا و آاس رم در هفته سیزدهم سری آ به مصاف یکدیگر می روند. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:

نسبت به بازی قبلی حداکثر 2 یا 3 تغییر خواهیم داشت اما جزییات بیشتری نمی گویم. ترکیبی که عملکرد خوبی دارد، نباید تغییر داد. زمان زیادی تا بازی با آتالانتا نداشتیم.

همچون همیشه بازی مقابل آتالانتا، تیمی که به سبک خاص خود بازی می کند، سخت خواهد بود. هویت خود را عوض نمی کنیم اما از نظر تاکتیکی با برنامه متفاوتی برای این بازی آماده شدیم. تنها چیزی که تغییر می کند، استراتژی بازی ما خواهد بود. آتالانتا همیشه حریف سرسختی است اما هدف رم، کسب 3 امتیاز خواهد بود.

تازه در دسامبر هستیم؛ فاصله تیم ها نزدیک است و هر تیمی ممکن است بین 4 رتبه اول قرار بگیرد. می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و باید در نهایت بین 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم. برای صحبت در مورد سایر اهداف زود است.

تعادل، مهم ترین ویژگی تیم های من است. این ویژگی را باید در رفتار خودمان نیز اعمال کنیم. وقتی می بریم، بهترین تیم دنیا می شویم و وقتی می بازیم، بدترین تیم دنیا هستیم. مردم چنین نظری دارند اما ما باید در این زمینه تعادل را حفظ کنیم.

طبیعی است که تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده باشد چراکه یک سال و نیم از حضور ما در اینجا می گذرد. شناخت بهتری از یکدیگر داریم و البته خریدهای جدید متناسب با برنامه ما بودند و تیم را متحول کردند.

ادین ژکو بازیکن مهمی برای رم است. او فقط 4 گل زده اما در سایر گل ها نیز مشارکت داشته و همین موضوع برای ما اهمیت دارد.

گفتنی است نیکولو زانیولو و خاویر پاستوره تنها غایبان رم هستند. گفته می شود وضعیت لورنتزو پلگرینی برای حضور در این بازی مشخص نیست.

همچنین بخوانید:

الخاندرو گومز از ترکیب آتالانتا کنار گذاشته شد؛ گاسپرینی: همه باید به قوانین تیم من احترام بگذارند پائولو فونسکا: رم مقابل تورینو به هدف خود رسید و حالا باید برای دیداری سخت با آتالانتا آماده شویم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر

نراتزوری سه گزینه برای پست وینگ بک راست را درنظر دارد

طرفداری | امیل هولم، وینگ بک راست سوئدی آتالانتا به مانند تابستان قبل دوباره مورد توجه اینتر قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اگر اینتر با دنزل دومفریز بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسد، او را در تابستان 2024 یعنی در فاصله یک فصل مانده به اتمام قراردادش به فروش می رساند. نراتزوری به وینگ بک راست 24 ساله خود پیشنهاد جدیدی ارائه داده و تا 15 روز آینده منتظر جواب او می ماند.

گزینه های جانشینی دومفریز؟ اینتر در صورت عدم توافق با این بازیکن هلندی، به آرون ون بیسکا از منچستریونایتد، مایکل کایوده از فیورنتینا و امیل هولم فکر خواهد کرد. هولم در تابستان 2023 به صورت قرضی از اسپتزیا راهی آتالانتا شد اما هنوز مشخص نیست قرارداد او دائمی می شود یا نه. مدیران اینتر که قبلا نیز به جذب این بازیکن 23 ساله علاقه نشان داده بودند، وضعیت او را زیرنظر خواهند داشت. 

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر