Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@22:27:04 GMT

روحانی باید وعده‌های نسیه‌اش را نقد کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۷۱۳۴

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی‌اثر کردن تحریم‌ها گفت: فرمایشات و توصیه‌های رهبری عزیز یک بسته جامع و کامل و دارای اجزاء مختلف است که وحدت و یکپارچگی، توجه به محرومان، قوی شدن با تکیه بر توان داخلی و... از جمله اجزاء آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این که عده‌ای تنها بخشی از فرمایشات رهبری را مدنظر قرار دهند و نسبت به مابقی فرمایشات ایشان غفلت داشته باشند، بدانند که این رویکرد آنان جز خسران را به دنبال نخواهد داشت.
نایب رئیس امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب در اولویت دادن بر بی اثر کردن و خنثی کردن تحریم‌هاست؛ چراکه این رویکرد نگاهش به درون و استفاده از ظرفیت‌‌های داخلی است. برعکس موضوع رفع تحریم‌ها که نگاهش به خارج و تمنا کردن این موضوع از خارجی‌هاست.

مقتدایی خاطرنشان کرد: همواره باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که ما به خاطر  حفظ استقلال‌مان و قطع کردن دست بیگانگان از منابع کشور انقلاب کرده‌ایم و آنها هیچ‌گاه این استقلال خواهی ما را برنمی‌تابند و طبیعی است که در رفع تحریم‌ها با ما همکاری و همراهی نکنند.

وی افزود: آمریکا و اروپا، ایران قرن نوزده را می‌خواهند که هر وقت دلشان خواست به این کشور بیایند و هر کاری که خواستند بکنند و هر وقت هم خواستند بروند.

نایب رئیس امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آقای روحانی و دولت وی باید بدانند با مجموعه‌ای از وعده‌های نسیه که به مردم دادند روبرو هستند که باید در  چند ماه باقیمانده این وعده‌های نسیه را نقد کنند. وعده‌هایی که در 7 سال و نیم گذشته محقق نشدند و دولت در این 7 ماه باقیمانده باید آنها را نقد کند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: آقای روحانی در ماجرای برجام وعده‌هایی به مردم داد که محقق نشده و در این فرصت کوتاه باقیمانده باید آنها را محقق کند.

وی افزود: عملکرد آقای روحانی و دولت وی باید به گونه‌ای باشد که در روز پایانی گزارشی که ارائه می‌دهد، گزارش از وعده‌های تحقق یافته باشد و نه وعده‌های داده شده.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وعده روحانی گزارش مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و. مسلمان شده بودند.

tags # ژوزه مورایس ، شیدا مقصودلو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است