Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام تلفیق زیبای محبت، همکاری، مهر و همراهی نمادهای برجسته مردان و زنانی است که با جامه سپید بر بالین بیماران و برای التیام درد همنوعان خود همت می گمارند و لحظات سخت و پر تنش کار را صبورانه تحمل می کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی ، استاندار ایلام، در پیامی به مناسبت روز پرستار، اظهار کرد: سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران در این مقطع تاریخی و حساس در مبارزه با ویروس منحوس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری روز پرستار، روز ارج نهادن به فرهنگِ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است. در این روزهای پرخطر خط مقدم و حافظ پرخطیر جان انسان‌ها در گرو ایثار و فداکاری پرستاران بوده و گویی دعای پرشکوه دردمندان با دستان شفابخش این فرشتگان زمینی اجابت می‌شود. و اینجا باید گفت که حقیقتا دستان پرتلاش و نگاه پرمهر و امیدبخش سپید قامتان عرصه سلامت، ستودنی است.

پرواضح است که در این هنگامه سخت و سرنوشت ساز مردم و مسئولان، بیش از پیش قدرشناس ایثار و از خودگذشتگی های کم نظیر پرستاران هستند.

اینجانب، ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده پرستاران زحمتکش که در این روزها جان خود را فدای سلامتی مردم کرده‌اند، ابراز نموده و در پایان سلامت و سعادت تمامی سفیران سلامت و فرشتگان نجات بخش زندگی را ازدرگاه خداوند متعال، مسئلت می نمایم.
همچنین «محمد کریمیان» ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، در پیامی اظهار کرد: پنجم جمادی‌الاول سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بنام روز پرستار نامگذاری شده است.

نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) مظهر صبر و شکیبائی، اسوه مهر و نجابت، به عنوان روز پرستار نماد ارزش والای این شغل شریف و احترام جامعه به پرستاران است.

تلفیق زیبای محبت، همکاری، مهر و همراهی نمادهای برجسته مردان و زنانی است که با جامه سپید بر بالین بیماران و برای التیام درد همنوعان خود همت می گمارند و لحظات سخت و پر تنش کار را صبورانه تحمل می کنند.

پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری متعالی است که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد.

امسال اگرچه به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی در راستای حفظ سلامت مردم و جامعه؛ مراسم رسمی خاصی در تکریم و بزرگداشت این روز بزرگ برگزار نمی‌شود اما ایثار و فداکاری و ازجان گذشتگی این قشر دلسوز و متعهد در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حفظ جان بیماران در اذهان مردم جاودانه است و همه قدردان زحمات و تلاشهای شجاعانه و فداکارانه آنان هستند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها به تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در استان ایلام ابراز داشته، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام حضرت زینب کبری روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل