Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، گفت: بدون شک باز هم پرسپولیس می‌تواند به فینال سال آینده لیگ قهرمانان برسد.

 «محمد پنجعلی» روز شنبه پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: بازی خوبی را دیدیم و بازیکنان نیز بسیار خوب بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید قبول کنیم که فوتبال همین است؛ یک روز برد و یک روز باخت.

وی افزود: این دیدار استرس زیادی داشت و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند. قهرمان این بازی بالاخره باید معلوم می‌شد. به نظر من پرسپولیس خوب بازی کرد اما نتوانست قهرمان شود. نایب قهرمانی مثل قهرمانی ارزش دارد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس، گفت: من معتقدم رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک مربی ایرانی دستاورد بزرگی است. ما استعدادهای زیادی در این زمینه داریم و باید در آینده با برنامه‌ریزی درست به فکر مسابقات بعدی باشیم.

پنجعلی اظهار داشت: شرایط تیم اولسان خیلی بهتر از پرسپولیس بود چرا که آن‌ها در شرایط مسابقه بودند اما ما در دو بازی لیگ برتر هم به میدان نرفتیم. پرسپولیس بازیکنان زیادی را برای دیدار فینال از دست داده بود که به نظر من اگر بودند، شرایط به طور کامل فرق می‌کرد. ما باید به فکر آینده باشیم چرا که ضعف‌های زیادی داریم و می‌توانیم با درست کردن زیرساخت‌ها به اهداف‌مان برسیم.

وی افزود: قهرمان نشدن سخت است اما زندگی ادامه دارد و پرسپولیس باید از الان به فکر قهرمانی در لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان سال آینده باشد. بدون شک باز هم پرسپولیس می‌تواند به فینال سال آینده لیگ قهرمانان برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست ۲ بر یک برابر تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسنده کرد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

علی میرزابیگی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان معاون باشگاه شمس آذر قزوین فعالیتش را آغاز کرده و البته داور بین‌المللی سابق ایران هم هست با انتشار یک استوری انتخاب بنیادی‌فر و دو کمک ایرانی‌اش را برای قضاوت فینال زیر ۲۰ سال آسیا تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد