Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:39:33 GMT

تقدیر اصحاب رسانه از منتخبین پاکبانان شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۸۱۹۲

تقدیر اصحاب رسانه از منتخبین پاکبانان شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، پاکبانان کلان شهر شیراز در طول همه‌گیری ویروس کرونا با فعالیت مستمر خود توانستند شرایط بهداشتی مناسبی را در جامعه ایجاد کنند.

این در حالیست که طی چند روز اخیر تصویری در فضای مجازی منتشر شده بود که این تصویر نشان دهنده ادای فریضه نماز توسط یکی از پاکبانان کلان شهر شیراز در ساعات ابتدایی صبح و حین انجام وظیفه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصحاب رسانه فارس نیز به همت بسیج رسانه استان فارس در اقدامی نمادین با حضور در جمع منتخبین پاکبانان شیراز اقدامات ارزنده این افراد را در راستای حفظ سلامتی جامعه و بهبود شرایط بهداشتی در طول شیوع بیماری کرونا ویروس گرامی داشتند.

رضا جاویدی مسئول اجرایی بسیج رسانه فارس نیز در این گردهمایی گفت: پاکبانان نقش مؤثری در حفظ سلامتی جامعه و افزایش بهداشت عمومی در طول کرونا داشته‌اند.

وی اضافه کرد: پاکبانان شیراز توانستند با تلاش خود زمینه لازم برای افزایش سلامتی جامعه را فراهم کنند و کلان شهر شیراز را از آلودگی‌های اجتماعی پاک کنند.

جاویدی خاطرنشان کرد: جمعی از اصحاب رسانه فارس با حضور نمادین در میان منتخبین پاکبانان شیراز ضمن گرامی داشت تلاش‌های شبانه روزی این افراد، از اقدام یکی از پاکبانان شریف شیراز که حین انجام وظیفه نسبت به ادای فریضه نماز اقدام کرده بود نیز قدر دانی می‌کنند.

کشاورز پاکبان شیرازی که این روزها تصویر نماز خواندنش در فضای مجازی منتشر شده نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: یکی از وظایف پاکبانان پاکیزه نمودن شهر است و به همین علت تمامی این افراد در حین کار اقدام به ادای فریضه نماز می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام تلاش پاکبانان در نیمه شب‌ها حفظ پاکیزگی شهر و زدودن آلودگی‌ها از کلان شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت است.

کد خبر 5099805

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه فارس شیراز ویروس کرونا ویروس کرونا شب یلدا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه بوشهر گرگان بارش برف عکس استانها قاسم سلیمانی شهرستان کرج بارش باران پاکبانان شیراز کلان شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز