Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، افزود: روحیه ایثار و از خود گذشتگی کادر درمانی به ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا و نقش ارزنده آنان در حوزه مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به بیماران بر کسی پوشیده نیست، اما این حس نوع‌دوستی تنها در سنگر درمان خلاصه نمی‌شود و عواطف سرشار از مهر و محبت آنان ایتام و نیازمندان را نیز در برگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه قشرهای مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، تصریح کرد: ۴۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۲۶ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا در استان، خوشبختانه شاهد رشد کمک‌های مردمی به نیازمندان به ویژه ایتام و کودکان نیازمند بودیم، این امر نشان‌دهنده حس نوع‌دوستی و احساس مسئولیت مردم متدین استان یزد در انجام امور خیر و کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند است.

شجاعان یادآور شد: حامیان نیکوکار استان یزد با کمک ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد افزایش ۸۸ درصدی کمک‌ها در هشت‌ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین رقم زدند.

مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

برچسب‌ها یزد کمیته امداد امام خمینی تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کمیته امداد امام خمینی تفت یزد کمیته امداد امام خمینی تفت اخبار کنکور کمیته امداد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان