Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به روز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار گفت: امسال اگرچه بدلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف وحرکتی به سوی پایان این سالهای سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم وخودتحریمی و ناکارامدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا با اشاره به روز ولادت حضرت زینب(س) گفت: فرا رسیدن ولادت عقیله بنی هاشم، دخت فاطمه زهرا، زینب کبری سلام علیها و روز پرستار را گرامی داریم.

او ادامه داد: شجاعت، فصاحت، بلاغت و درایت حضرت زینب در رهبری مبارزه سیاسی و روشنگری علیه استبداد اموی، نمونه ای تکرار نشدنی از نقش زن در جامعه است که می تواند الگوی زنان آزاده جهان قرار گیرد.

هاشمی افزود: امسال روز پرستار نیز در یکسالگی ورود بیماری کرونا به کشور شرایطی خاص دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرستاران خط مقدم و  زحمتکش ترین قشر جامعه در مبارزه با کرونا و رسیدگی به بیماران قرار داشتند و تعداد فراوانی از زنان و مردان پرستار به کرونا مبتلا، بخشی از آنها به شهادت رسیده و همه این قشر عزیز آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند.

هاشمی در ادامه با شاره به فرا رسیدن شب یلدا طولانی ترین شب سال گفت:  امشب در سنت ایرانی، شب یلدا نام گرفته است، شب یلدا، نقطه طلوع امید است، شبی است که در تاریکی، امید به روشنی موجب دلگرمی و همدلی می شود و ایرانیان بلندترین شب سال را سپری می کنند تا قدم به قدم به روشنایی نزدیک شوند.

او افزود: امسال اگرچه بدلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف وحرکتی به سوی پایان این سالهای سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم وخودتحریمی و ناکارامدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

هاشمی در خاتمه یادآور شد: تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، همدلی و وحدت مردم و تمرکز مسئولان برحل مشکلات بجای اختلاف سلیقه و کشمکش های سیاسی است که می تواند رمز عبور از تاریکی به سوی روشنایی و از یلدا به نوروز باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرستاران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است

رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی گفت: طرح «پایش و ارتقای سلامت» یک طرح سلامت‌محور است که در آن سلامت جسم و روان مورد توجه قرار دارد و در بحث سلامت جسمانی و مسائل درمانی مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند سلامت اعضا را مورد خطر قرار دهد، شناسایی و در قالب تهیه پرونده شخصی توصیه‌های لازم برای درمان انجام خواهد گرفت.

علی منتظری، رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح پایش و ارتقای سلامت اعضای جهاد دانشگاهی باتوجه‌به اهمیت آن در نظام فکری سازمان جهاد دانشگاهی آغاز شده است؛ این طرح در ادامه همان تکریم و توجه این سازمان به نیروی انسانی است.

رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی بیان کرد: ما امیدواریم تمام واحدها و سازمان‌های وابسته در جهاد دانشگاهی همکاری مناسبی با این طرح داشته باشند، در این مرحله مطالعات علم، دریافت داده‌ها به‌صورت پژوهشی و تحقیقاتی توسط اعضای هیئت‌علمی و پژوهشگران جهاد دانشگاهی طراحی‌شده و امیدواریم این طرح با تلاش‌های صورت‌گرفته به‌صورت موفقیت‌آمیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این طرح یک طرح پزشکی صرف نباشد و تمام ابعاد سلامت را مورد ارزیابی قرار دهد، تصریح کرد: این طرح سلامت‌محور است و در آن سلامت جسم و روان مورد توجه قرار دارد و در بحث سلامت جسمانی و مسائل درمانی مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند سلامت اعضا را مورد خطر قرار دهد، شناسایی و در قالب تهیه پرونده شخصی توصیه‌های لازم برای درمان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند