Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران خود را همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار می‌دهند و دلاورانه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، متن پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری به این شرح است:

روز پرستار مزین شده است با سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(س) که این خود فرصت ارزشمندی در راستای تکریم جایگاه والای پرستاران و کادر درمانی فداکار و صبوری است که مجدانه و در نهایت ایثار و ازخودگذشتگی خود را سپر بیماری‌ها و همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستاران، پزشکان و کادر درمانی ۲۸ بیمارستان و تمامی درمانگاه‌های نیروی زمینی ارتش از روز اول همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، دلاورانه و مؤمنانه در صف مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند و در تمام این مدت لحظه‌ای آرام نگرفتند و ان شاءالله تا شکست کامل این ویروس، حافظان امین سلامت روح و جسم ملت شریف ایران، در سرتاسر این پهنه پرافتخار خواهند بود.

اینجانب فرا رسیدن ولادت با برکت حضرت زینب (س) و روز خجسته پرستار را به تمامی سپیدپوشان حافظ سلامت و پرستاران مومن و دلسوز ایران اسلامی به خصوص همکاران جهادگر و سخت‌کوش بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های نیروی زمینی ارتش که همچون فرشتگانی مهربان مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیماران را پاسخ می‌دهند، تبریک عرض می‌کنم و ایامی سرشار از توفیقات روزافزون برای تمامی زحمت‌کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي زميني ارتش روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش