Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:19:57 GMT

مدافع پرسپولیس: با تمام وجود عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۰۵۴۴

مدافع پرسپولیس: با تمام وجود عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی با برتری ۲ بر یک تیم اولسان به پایان رسید. پرسپولیس در حالی دو گل دریافت کرد که هر دو آن را جونیور نگرائو مهاجم برزیلی اولسان از روی نقطه پنالتی به گل تبدیل کرد.

سرخ‌ها که نیمه اول را با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رساندند در نیمه دوم با اشتباه فردی مهدی شیری دومین پنالتی را تقدیم حریف خود در فینال کردند تا جونیور برای دومین بار پشت توپ بایستد و دروازه این تیم را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباه مهدی شیری مدافع پرسپولیس باعث شد تا این تیم به نخستین جام فوتبال باشگاهی ایران در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نرسد.

اشتباهی که مهدی شیری توضیح شفافی درباره آن نداد اما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «با سلام خدمت هواداران عزیز؛ سختی و سنگینی لحظه‌ها گفتنی نیست. فقط می دانم هرچه داشتیم گذاشتیم. هیچ توضیحی هم دردی را دوا نمی‌کند. شرمنده همه شما هستم و با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم. اما در ادامه راه برای سربلندی شما تمام تلاشمان را می‌کنیم و دوباره می‌جنگیم.»

کد خبر 5100164

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شیری تیم فوتبال پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو لیگ کشتی لیگ برتر والیبال رحمان عموزاد کاراته کمیته ملی المپیک یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم