Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 180 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه قانونی توزیع، توقیف 15 دستگاه تریلی و اتوبوس و انهدام 6 باند سازمان یافته در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان، طی هفته گذشته مأموران انتظامی شهرستاهای، دلگان، زاهدان، ایرانشهر، چابهار و سراوان  180 هزار و دویست و هشتاد و نه لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این عملیات 121 هزار و نهصد و هفتاد و چهار لیتر گازوئیل، 52 هزار و پانصد و سی و پنج لیتر بنزین، چهار هزار و نهصد و هشتاد لیتر نفت و 800 لیتر سایر فرآورده های نفتی کشف شد.

به گفته طاهری، ماموران پلیس در این راستا با انهدام 6 باند سازمان یافته قاچاق، تخریب 6 محل دپوی سوخت، 15 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق را توقیف کردند و  34 فرد متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: همچنین با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی خاش فرد شروری که 17 آذر ماه امسال با انگیزه و اختلاف قبلی به سمت شهروندی در شهرستان خاش تیراندازی و خودروی وی را تحریب و با این اقدام مجرمانه موجبات رعب و وحشت مردم را فراهم کرده بود، روز گذشته شناسایی و  با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد،در بازرسی از مخفیگاه این شرور یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر