Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادت گفت: همزمان با شب یلدا به همت خیران و اعضای کانون فرهنگی، هنری روستای جیجان رود ملایر دو گوسفند با مبلغ ۶ میلیون تومان ذبح و گوشت آن بین ۷۰ تا ۸۰ خانوده نیازمند توزیع می شود.

«افسر سعادت »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: اعضای کانون ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر  فعالیتهای مختلفی را در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی  قرآنی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. .. را داشته و در این امور مشارکت کرده اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر  با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری جیجان رود هیچ گاه تعطیل نبوده و فعالیتهای آن در قالب برنامه های مختلف به صورت مستمر ادامه دارد افزود: در ایام کرونا تا کنون نیز برنامه های مختلفی از سوی کانون در راستای خدمت رسانی به مردم روستا انجام شده است.

 وی با بیان اینکه  اعضای کانون و خیران از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از30 میلیون تومان در زمینه‌های مختلف در قالب کمکهای نقدی بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی و. کمکهای عمرانی داشته‌اند افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی برای اعضای کانون در طول سال و در ایام کرونا به صورت مجازی  برگزاری برنامه های مناسبتی در مناسبت‌های مختلف از دیگر فعالیت های این کانون بوده است.

 

وی با بیان اینکه همزمان با شب یلدا  به همت خیران و اعضای کانون نیز توزیع گوشت را در بین خانواده‌های نیازمند خواهیم داشت تصریح کرد: در این زمینه دو گوسفند با مبلغ 6 میلیون تومان  با هزینه خیران و اعضای کانون خریداری و ذبح شده که  با رعایت پروتکلهای بهداشتی بسته بندی و بین 70 تا 80 خانوده  نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کانون در راستای کمک به  پروژه‌های عمرانی همواره موفق عمل کرده است گفت: به همت اعضای کانون  تجهیزات مختلف برای غسال خانه روستا خریداری  تحویل مسئول این غسال خانه شد

وی تهیه  آبگرمکن، شیر آلات، سطل زباله و... را از اقلام خریدای شده دانست و گفت: در این زمینه اعضای کانون   6 میلیون تومان هزینه کرده اند و  حدود 2 میلیون تومان دیگر نیز برای تامین بخش دیگری از تجهیزات نیاز که امیدواریم با کمک خیران و اعضای کانون جمع اوری شود.

 وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است. و حدود یکصد نفر عضو دارد گفت: بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا شهرستان ملایر کانون های فرهنگی هنری مساجد میلیون تومان کانون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار