Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، تگزاس و ۹ ایالت دیگر  در آمریکا شکایتی علیه گوگل ثبت و این شرکت را متهم کرده اند با همکاری فیس بوک قوانین آنتی تراست(ضدانحصار) را در حوزه کسب وکار آنلاین زیرپا گذاشته است.

در حال حاضر گوگل یک سوم بازار تبلیغات آنلاین در سراسر جهان را در اختیار دارد. این ایالت ها خواستار آن هستند که گوگل برای عملکردهای غیرقانونی خود خساراتی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آنها خواهان تجزیه بخش هایی از این شرکت شده اند.

این دومین شکایت قانونگذاران علیه فیس بوک و چهارمین شکایت از مجموعه دعوی های قانونی فدرال و دولتی است که با هدف کنترل رفتار پلتفرم های فناوری بزرگ طی دو دهه گذشته انجام شده است.

البته در شکایت ایالت تگزاس به نگرانی هایی اشاره شده که طی دو سال گذشته رسانه های مختلف به قانونگذاران در آمریکا و اروپا گوشزد کرده اند. گوگل بهای تبلیغات خود را  بسیار کاهش داده و تقریبا به صفر رسانده تا بتواند بر تبلیغ کنندگان سلطه کند و همچنین از روش های فریبکارانه  استفاده کرده است. 

این در حالی است که  گوگل شکایت تگزاس را بی اساس خواند و فیس بوک نیز هنوز به درخواست های اظهارنظر در این باره واکنشی نشان نداده است.

بیش از ۸۰ درصد درآمد آلفابت( شرکت مادر)از طریق تبلیغات گوگل تامین می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوگل فیسبوک شکایت تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند