Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به ابتلای حدود ۴۰۰ پرستار زیرمجموعه این دانشگاه به بیماری کرونا در جریان ارائه خدمات به بیماران استان، گفت: کادر درمان همچنان با تمام توان در خدمت مردم هستند. - اخبار استانها -

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن  ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون که در آستانه رسیدن به یک سال است حدود 400 پرستار زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جریان ارائه خدمات به بیماران استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر اینکه در این مدت همه کادر بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان با تمام توان جهت خدمت‌رسانی به مردم پای کار بوده‌اند، گفت: کادر درمانی به ویژه پرستاران در خط مقدم مقابله با کرونا همچنان برای خدمت به مردم تا پای جان ایستاده‌اند.

گفت وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید مدافع سلامت در دزفول / پرستاری که عاشقانه برای خدمت به مردم از جانش گذشت + فیلموزیر بهداشت: لحظه‌‌های ناب ایثارگری پرستاران در تاریخ این سرزمین جاودانه می‌‌ماندساعتی با پرستاران بخش کرونایی / مدافعان سلامتی که در سخت‌ترین شرایط "جانفشانی" می کنند + فیلم

وی تصریح کرد: در جریان بحران شیوع کرونا در سطح استان با وجود کمبود منابع انسانی و ضعف در زمینه کمبود تخت بیمارستانی هیچ بیماری پشت درب بیمارستان بدون خدمات نماند و پرستاران استان به روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه پای کار خدمت به مردم بودند و در این مدت حتی شاهد بودیم جمع زیادی از پرستاران داوطلبانه مرخصی‌های خود را لغو کردندو به محل کار خود برگشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود قدردان پرستاران به عنوان قشر زحمت‌کش و ایثارگری هستیم که در جریان شیوع کرونا ویروس بار دیگر به خلق حماسه‌ای انسان‌دوستانه در ایران اسلامی کمک کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ میهن عزیزمان رقم زدند.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان